Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
-
-
Laser 558 Story - Charlie Wolf
-
Momenteel neem ik de Britse hitlijsten uit de sixties en begin seventies onder de loep. Ik probeer de nummers die toen genoteerd waren aldaar te zoeken. Het meeste is te achterhalen, maar uit de jaren 1965 en 1967 zoek ik nog volgende mp3tjes (128 Bitrate is groot genoeg): Frankie Vaughan - Someone Must Have Hurt You A Lot Soul Brothers - I Keep Ringing My Baby Ken Dodd - Let Me Cry On Your Shoulder Val Doonican - Two Streets Andy Williams - More And More (1967) Vince Hill - Love Letters In The Sand Frankie Vaughan - So Tired Binnenkort zal ik ook de ontbrekende nummers van 1968 en 1969 plaatsen. Ben daar nog mee bezig momenteel. …
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
Caroline 558 Michael Grant (Dave Richards) 1800-1900 UK time Sunday 14 August 1988 (21 years after MOA) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
Beste offshoreliefhebbers, ik geniet telkens weer van diverse uitzendingen die hier gepost worden. Wat me zeer interesseert is de verschillende "story's of ..." op elpee of radiouitzending die ik hier heb horen voorbij komen. Onlangs nog heel erg genoten van de Caroline LP die hier gepost werd. Ook de uitzendingen van de VVVR zijn enorm goed. Er is maar 1 probleem : bij de meeste story's stopt het verhaal in 1974 of 1976. Het is moeilijk om de rest te pakken te krijgen. Wat ik eigenlijk wil vragen : heeft er iemand (eventueel een link naar ...) iets dat het complete verhaal moet voorstellen van de zeezenders. Dus van het …
-
- 0 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
Gevonden op het internet (niet op dit forum): een verzameling korte fragmenten en testuitzendingen van Radio Caroline in 1979 en 1984. Waarschijnlijk werd dit hier al eens gepost maar niet meer beschikbaar. Zit de eigenaar van dit cassettetje op dit forum? [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
It only seems like yesterday when the Ross Revenge was boarded by evil people, with only one purpose: to silence our favourite radio stations from the North Sea. This may have been the end for the Dutch-language service, but I can still remember the joy of hearing Caroline come back to life one evening, with test transmissions. Radio Caroline, Monique, Radio 819, Radio 558... we will NEVER hear radio like this ever again from a ship at sea. Such great memories of truly remarkable people who sat out on a ship, in all weathers, to bring us the best radio ever.
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Caroline - 31121979 - 1800-1900 Uur - Steven Bishop [verborgen inhoud] Caroline 23.03.1984 Peter Quinn 0600-0730 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Deze opname bestaat uit de volgende fragmenten: 24-04-1977 - Marc Jacobs jarig 01-04-1977 - Persoonlijke Top 10 06-04-1977 - Stan Haag Vandaag 06-04-1977 - Baken 16 08-04-1977 - Stan Haag Vandaag 03-04-1977 - Ook Goeiemorgen Mocht iemand ze los willen hebben, geef even waar de tijden waar de knip moet komen. Dan zal ik ze alsnog even knippen. Ik bewaar daarom de opname nog even.
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 801 weergaven
-
-
3 om 3 met Ron van der Plas. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19760301-1500-1600-TimRidder
-
- 1 antwoord
- 801 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 2 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Ik zoek van deze opname de uitzenddatum en tijdstip [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Heeft iemand tijd/zin om deze uit te werken inclusief de vorige week/aantal weken en eventueel ontbrekende nummers uit een overzicht?
-
-
- 3 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Uurtje Tom Anderson uit december 1976. [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Martin van der Ven
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 801 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 801 weergaven
- 1 follower
-
-
Uitzending zondag 24 mei 1965/2015: Ach, dat groepje Freddie & the Dreamers wordt natuurlijk beschouwd als lichtgewichten, een derderangs-club vergeleken met grootheden als The Beatles of The Rolling Stones. Terecht ook, natuurlijk, qua repertoire staken ze daar maar magertjes bij af. Toch zijn er genoeg leuke Freddie-nummertjes, en A Little You is daar zeker één van, aan het begin van uur 2. Uur 1 daarentegen begint met een minder exemplaar: Do the Freddie speelt in op het vooral in Amerika populaire spel: Laten we eens een nieuwe dans introduceren. De Twist en de Watusi waren ten slotte een groot (lees: commercieel) succes. De Freddie zag er wel erg onnozel uit, en ong…
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 801 weergaven
-
-
Twee uur met Rick Harris. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
-
-