Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.302 discussies in dit forum
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 823 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 823 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] rni goes dx ajb 1972 01 02 story SRE and Forts story 1971 08 29 Studio 77 min.mp3
-
- 1 antwoord
- 823 weergaven
- 1 follower
-
-
Hi everyone thanks for all the recordings shared in the last week. This recording is the tape i had issues with and asked for help. I managed to get 4 recordings that i then joined together there is still the odd glitch and sorry if the joins are rough but i did get about 98% or so of the tape recorded. I rewound the tape to the end and kept going back to the last spot, after a number of attempts it worked and obtained the 4 sections. [verborgen inhoud] BASF C-120 18 side 2 may 1979 joined version Tony Allan Tomy Hardy countdown of sound Caroline Mike Barrington his first show Caroline Tony Allan …
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
Met dank aan Vincent 819 1988 12-30 0700-0800 RonVanDerPlas - Boardrecording [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 823 weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 27 december 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Vanavond geen gewone UK Top 40 maar een herhaling van deel 4 en deel 5 van de UK Top 100 van 1964 die vorige week uitgezonden werd. Je hoort de 40 grootste hits van 1964 in de UK. Volgende week gaan we terug naar 2 januari 1965. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Nog een opname van dezelfde dag, nu van 16:02-16:47. Dj onbekend, tenminste bij mij [verborgen inhoud]
-
Beter iets dan niets lees ik altijd So this is what I have in my archive - 10 April 1971 : Jan van Veen Top50 (3Min30) [verborgen inhoud] - 14 April 1971 : Joost den Draaier-Ferry Maat-Tony Allan (7Min) [verborgen inhoud] Own recordings in France Eric C.
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
Tja, ons "zeezender wereldje" wordt langzaamaan steeds kleiner, Bert Bennett is ons nu ook al ontvallen.... Daarom zet ik deze opname van precies 50 jaar geleden online, anderhalve maand later, 2 maart 1976, werd ik "onder de wapenen" geroepen en maakte ik kennis met een totaal andere leefwereld als ik gewend was.. ik moest in "militaire dienst". Ik paste er totaal niet tussen, bij het 48e pantserinfanterie bataljon in Den Bosch, nee, leuk had ik het niet daar. De meeste herinneringen daarvan heb ik ctr-alt-del gedaan, nee, een "Rambo" hebben ze nooit van me kunnen maken, en er was maar 1 echt leuke dag in dienst en dat was de dag dat ik afzwaaide. Daarna kon ik me weer l…
-
-
- 8 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
Marc Jacobs en Tony Allan. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
It only seems like yesterday when the Ross Revenge was boarded by evil people, with only one purpose: to silence our favourite radio stations from the North Sea. This may have been the end for the Dutch-language service, but I can still remember the joy of hearing Caroline come back to life one evening, with test transmissions. Radio Caroline, Monique, Radio 819, Radio 558... we will NEVER hear radio like this ever again from a ship at sea. Such great memories of truly remarkable people who sat out on a ship, in all weathers, to bring us the best radio ever.
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Eugene Bruggeman. De opname is gemaakt voor 9 April, zou ook van eind Maart kunnen zijn. Andy draait z'n persoonlijke Top 5 na een Emerson, Lake & Palmer special. Mocht je de datum van deze uitzending weten, laat me dan dan svp weten. Op het moment van uitzending stond de LP Brain Salad Surgery van ELP op nummer 28 in de LP Top 40 van Caroline. [verborgen inhoud] Update - Inmiddels weet ik dat dit op woensdag is uitgezonden en dat zou heel goed 3 April kunnen zijn
-
-
- 10 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Half uurtje Rob Harrison op 819 kHz. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 822 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
From August 16 1974 a roundtour of the MV Mi Amigo with Brian Anderson, Norman Barrington,Tony Allen and Johnny Jason. Some reprocessing for aging anorak ears. For Internet radiocafe and G Stevens Board. http://www77.zippyshare.com/v/Q8ERseJQ/file.html http://www6.zippyshare.com/v/t2bllpWK/file.html http://www12.zippyshare.com/v/StpDmIsV/file.html And from Aug 14 1974 roundtour onboard the Mebo 2 by Robin Banks and Bob Noakes. http://www6.zippyshare.com/v/RUOz00T5/file.html http://www15.zippyshare.com/v/JJH1Xy26/file.html Paul de Haan.
-
- 2 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Fergie McNeal met Jamming 963. Volgens de cassette is dit de eerste keer van of Fergie of het programma. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 822 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 10 januari 2015, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Deze week de UK Top 40 van 11 januari 1969. Op 1 staat The Scaffold met Lily The Pink. The Scaffold is een trio uit Liverpool bestaande uit Mike McGear (echte naam Peter Michael McCartney, de broer van Paul McCartney), Roger McGough en John Gorman. Het nummer is… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 822 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19751230-1000-1100-Michelle-KoffieMetOfZonder
-
- 1 antwoord
- 822 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-