Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Een volledige uitzending van de RNI Super Hit 50 gepresenteerd door Chrispian St. John. [verborgen inhoud] De lijst: 01 Jacques Herb - Manuela 02 Vader Abraham & Wilma - Zou Het Erg Zijn Lieve Opa 03 Slade - Get Down And Get With It 04 Martin Wulms - Rumba Tambah 05 Sweet - Co Co 06 Graham Nash - Chicago 07 White Plains - When You Are A King 08 Gebroeders Brouwer - Middernacht 09 Delaney & Bonnie & Friends - Never Ending Song Of Love 10 Ben Cramer - De Clown 11 Focus - Hocus Pocus 12 Cats - One Way Wind 13 Who - Won't Get Fooled Again 14 Jose Feliciano - Che Sara 15 Peret - Borriquito 16 Ge…
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
De bouw is begonnen: http://www.radiocaroline.co.uk/index.html#home.html
-
- 12 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
Rene van Elst en Paul de Wit. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
Toch enigszins verrast dat Radio 192 toch verdergaat met de top 40 van ná de zeezenders. Ik persoonlijk vind dat wel fijn, want de top 40 werd de hele maand september 1974 nooit uitgezonden en op Hilversum 3 moesten ze binnen twee uur er altijd veertig platen doorheen rammen. Ik ga er vanmiddag weer even lekker voor zitten. Ik zou zeggen: ga zo door. Rob en Bert horen bij de zaterdagmiddag.
-
- 8 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Een paar maanden ook al aangeboden, de laatste Baken 16 met Marc Jacobs. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Arie Zwets met Koffietijd [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 724 weergaven
-
-
Wat RNI uurtjes, weer digitaal gemaakt door Vincent: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 809 weergaven
-
-
Radio Antwerpen – diverse stukjes uit programma’s uit 1962. Eenvoudige radio maar heerlijk om naar te luisteren (vind ik) http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AHCW7RS3NMZS.mp3
-
- 0 antwoorden
- 866 weergaven
-
-
Omdat ik als hobby de solo cariere bestudeer van George Harrison kom ik regelmatig terecht in de berichtgeving dat George goed bevriend was met Ronan in de jaren 70 . Daardoor heeft George destijds Caroline financieel gesteund omdat hij de LA gedachte mooi vond. Ik kan me nog goed herinneren dat Caroline regelmatig s avonds een uurtje George Harrison draaide . En daar gaat het me nu om ... zijn er onder jullie mischien die opnamen hebben van Caroline periode 1972 - 1976 met programma s die geheel in het teken stonden van George ? Ik vind dat heel mooi om te hebben en te beluisteren .
-
- 3 antwoorden
- 909 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden op de 259 meter: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: ​Presentatie: Rob van Wezel. Uitzending op zaterdag 17 januari 2015 van 14.00 - 16.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 16.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 17 januari 2015 van 17.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 17.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Records van records Nee, niet plaatjes. Maar echte records. We zijn een goed jaar onderweg en we hebben al een paar mooie records genoteerd. Zoals de hoogste ni…
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL radioserver - met dank aan JPL van GR Vlaanderen RNI - 16081970 - 1247-1355 - Live Michael Lindsay - RNI Top 50 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 745 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 12 april 2015 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en vrijdag 17 april 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ​12 april 1965 Achter elkaar ma…
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 794 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 718 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19750724-0600-0800-Nonstop-BertBennett-WelkomInDeWereldDerWakkeren MiAmigo-19750724-1600-1800-PeterVanDam-MetPeterGaatHetBeter.mp3
-
- 0 antwoorden
- 793 weergaven
-
-
Caroline-19870910-1700-2000-SimonWest.mp3
-
- 0 antwoorden
- 818 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 12 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 994 weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 20 augustus 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Op 1 vinden we Honky Tonk Women van The Rolling Stones. Deze single kwam daags na het overlijden van Brian Jones uit en piekte vijf weken lang op de eerste plaats in de UK. In de Verenigde Staten stond het nummer vier weken lang op 1. Op de b-kant vinden… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-