Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
Gevonden op het wereldwijde web [verborgen inhoud] 13 september 1966
-
- 4 antwoorden
- 707 weergaven
-
-
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 715 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
Veronica-19710428-1605-1655 - [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Met dank aan Harm Koenders England 19-06-1966 Graham Gill {Fading}0257-0324 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 868 weergaven
- 1 follower
-
-
2eopeningradioseagull0701197421002200a [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Morgen al weer 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Veronica - 1973-12-00 December winter Energiebezuiniging spot en programma fietsen rond de tafel met Tineke en Nico Haak spelen monopoly tegen muzikanten Jaap Schilder Jen Rog, Siem Veerman Polly The Fools, Jan Keijzer BZN. Een fragment van een VOO-Veronica programma denk ik, rond zeezender Veronica. Heb het al eens eerder gevraagd, maar misschien is er iemand die het hele programma heeft. Het programma van December 1973 bedoel ik dus [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio 227 - 1967 06 18-Lex Harding Tom Collins - Beatles Show [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
In verband met rechten e.d. ben ik nog maar eens in stukken gedoken die in ons archief zitten over de Top40 van Radio Veronica (zeezender) enerzijds en De Stichting Nederlandse Top 40 anderzijds. Ik heb daar op onze Website al eens wat over geschreven. [verborgen inhoud] Er zijn inmiddels nog meer documenten boven water gekomen die mijn conclusie rechtvaardigen. Laat trouwens onverlet dat we een prima verhouding hebben met De Stichting Nederlandse Top 40. We hebben in het verleden wel eens een brief gehad dat wij de Top 40 van voor 31 augustus 1974 niet mochten gebruiken maar na "interventie" van Lex was dat snel afgelopen. Want hi…
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
- 1 follower
-
-
In het kader van thuis zijn in de corona-tijd twee opnamen van Joost den Draaijer op een donderdag in 1985. Aangezien ik er zelf nog lang niet aan toe kom een uitzoekklusje voor wie er zin in heeft. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Aan de naamgeving te zien komen deze werkjes oorspronkelijk uit de verzameling van Theo van Halsema.
-
- 1 antwoord
- 843 weergaven
-
-
-
Radio Mi Amigo - 21 09 1978 - 0810 tot 0900 - Ferry Eden - Start uitzendingen [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo - 21 09 1978 - 0900 tot 0957 - Haike Dubois - Schijven voor bedrijven [verborgen inhoud] RadioMiAmigo-31-8-1978 [verborgen inhoud] RadioMiAmigo-Koffiemetscheepsbeschuit-JohanVisser-31-8-1978 [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Hi one more enjoy [verborgen inhoud] Caroline 319 Stephen Bishop Nov 1979 Radio Trent 301 Closedown for the day Caroline Tom Anderson Caroline Stevie Gordon Caroline Dutch Caroline Tom Anderson Caroline Mike Haggler Spaceplay Caroline Stuart Russell Dutch service Caroline Stuart Russell Dutch service Caroline Caroline Richard Thompson BBC Radio 1 start of John Peel
-
- 1 antwoord
- 641 weergaven
-
-
[verborgen inhoud][verborgen inhoud] Iemand een idee welke datum dit is?
-
- 1 antwoord
- 845 weergaven
-
-
Radio Veronica-1972 06 05-1400-1600-LexHarding [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Wat Playa studio knutselwerk van Marc Jacobs en Bart van Leeuwen na de Mi Amigo periode voor de Kwikdisk en Sonipro drive inn show van Bokkebroek.
-
- 0 antwoorden
- 547 weergaven
-
-
Hallo allen , weet niet of dit de juiste topic is maar ben deze link op Facebook tegen gekomen [verborgen inhoud] , dit zou een RNI Revival station zijn dit bezig is met testuitzendingen .
-
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Ik kwam in het USA blad Electronics-Illustrated-van november 1964 een leuk stukje tegen over Radio Caroline. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 504 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Studio opnames, de tapes komen van de Ross Revenge, informatie overgenomen van deze tapes. Exacte uitzenddatum is niet te achterhalen.
-
- 0 antwoorden
- 593 weergaven
-