Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
Acondcursus met Van Rijn [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Popclub met Ad Roberts. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 582 weergaven
-
-
Ad Roberts en Luc Dardin met een extra hitmuseum (volgens de cassette) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
Twee 'drie kwartiertjes' met Ferry Eden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
Een hele serie testuitzendingen van Laser Hot Hits. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En een reguliere uitzending: [verborgen inhoud] En dat waren dan de laatste Laser opnamen uit decollectie van Wim.
-
- 0 antwoorden
- 602 weergaven
-
-
Scott Shannon en John Leeds. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 780 weergaven
-
-
Het videoverslag over zaterdag 7 december, Radio Extra Gold en 192 Radio, vanaf de Norderney, staat nu op Youtube. Met o.a. Bart van Leeuwen, Ruud Doets, Cees Manintveld, Hans van Velzen, Ad Bouman, Anouschka, Elly van Amstel, Jan Parent, Jeroen Pauw en alle medewerkers van Radio Extra Gold en 192 Radio.
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Een uitzoekklusje. Ik heb alleen een cassettenummer. Geen omschrijving op de bijgeleverde papieren of het doosje. Als ik het moet doen wordt dat in de zomer van 2014 voordat ik er aan toe ben. Iemand die er zin in heeft? http://www8.zippyshare.com/v/79031106/file.html
-
- 2 antwoorden
- 767 weergaven
-
-
Toen Meister en Bollier hadden besloten een concurrent van Veronica op zee te brengen, schaften ze een schip aan. Het verhaal gaat dat ze het al helemaal in de bekende kleuren hadden geschilderd tegen de tijd dat duidelijk werd dat het schip te klein zou zijn, waarna een tweede, veel groter schip werd aangeschaft. De eerste, de Mebo, werd later weer (saai) overgeschilderd, maar ik heb nu twee foto's op mijn site geplaatst uit de tijd dat-ie er nog net zo sensationeel uitzag als de Mebo 2. http://www.renevandenabeelen.net/index.php/radio-veronica-de-zeezender/mebo-1
-
- 13 antwoorden
- 4,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Tom van der Velde, Ad Roberts en dominee Toornvliet. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Avondcursus met Rick van Rijn. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 616 weergaven
-
-
Twee uur Luc Dardin. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Uurtje met Dick Verheul. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 659 weergaven
-
-
Twee uurtjes van de testuitzending op 1 februari 1987. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
KC op de tweede uitzenddag. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 590 weergaven
-
-
De eerste dag Laser Hot Hits met Paul Dean en David Lee Stone. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 600 weergaven
-
-
Een niet gedateerde opname. Geen info op de cassette. Tijdstip en naam komen uit de opname, datum heb ik niet zo snel kunnen achterhalen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 593 weergaven
-
-
Op 1 juli 1979 kwam Radio Mi Amigo terug in de lucht op 272 , kan me die zondag nog goed herinneren , in het toenmalige vrije volk van 28 juni werd de komst van de magdalena bevestigd , maar eigelijk ben ik benieuwd naar de dagen ervoor , wanneer kwam Wim de Groot aan boord , hoeveel dagen lag het schip al voor de belg kust , enz
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
De tender wilde maar niet komen en op een gegeven moment was men het zat aan boord: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hitmuseum met Erwin. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 590 weergaven
-
-
Volgens de cassette is dit de laatste keer dat Maarten de Jong op Monique is te horen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 695 weergaven
-
-
Zondagmiddagmatinee met Jan Molenaar [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 581 weergaven
-
-
3 om 3 met Wim van Egmond [verborgen inhoud]