Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.189 discussies in dit forum
-
Acondcursus met Van Rijn [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Popclub met Ad Roberts. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 582 weergaven
-
-
Ad Roberts en Luc Dardin met een extra hitmuseum (volgens de cassette) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
Twee 'drie kwartiertjes' met Ferry Eden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
Een hele serie testuitzendingen van Laser Hot Hits. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En een reguliere uitzending: [verborgen inhoud] En dat waren dan de laatste Laser opnamen uit decollectie van Wim.
-
- 0 antwoorden
- 602 weergaven
-
-
Twee uur Luc Dardin. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Een uitzoekklusje. Ik heb alleen een cassettenummer. Geen omschrijving op de bijgeleverde papieren of het doosje. Als ik het moet doen wordt dat in de zomer van 2014 voordat ik er aan toe ben. Iemand die er zin in heeft? http://www8.zippyshare.com/v/79031106/file.html
-
- 2 antwoorden
- 767 weergaven
-
-
Uurtje Ferry Eden. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 763 weergaven
- 1 follower
-
-
Avondcursus met Rick van Rijn. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 615 weergaven
-
-
Uurtje met Dick Verheul. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 659 weergaven
-
-
KC op de tweede uitzenddag. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 590 weergaven
-
-
De eerste dag Laser Hot Hits met Paul Dean en David Lee Stone. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 600 weergaven
-
-
Een niet gedateerde opname. Geen info op de cassette. Tijdstip en naam komen uit de opname, datum heb ik niet zo snel kunnen achterhalen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 593 weergaven
-
-
Pete Bowman en Charlie White on Radio Scotland [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Volgens de cassette is dit de laatste keer dat Maarten de Jong op Monique is te horen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 695 weergaven
-
-
De tender wilde maar niet komen en op een gegeven moment was men het zat aan boord: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
In verband met het moeten leeghalen van mijn studio vanwege de lekkage afgelopen maand (der moet nieuw zeil in) kan ik geen verse Nederbeat maken. Omdat ik jullie ook geen programma voor de derde keer wil laten horen heb ik besloten een programma uit december 2011 te herhalen. Met een aangepast begin, en halverwege nog wat info kun je luisteren naar Nederbeat op 192 van 10 december 2011. Deze uitzending was opgenomen vlak na het overlijden van R!ck van Dijk en zijn naam word daar ook regelmatig in genoemd. Rick was de samensteller van de non stop versie van de top 40 op zaterdagmiddag tot hij op 5-12-2011 overleed. Bewust heb ik dan ook deze uitzending gekozen om nog een …
-
- 7 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Hitmuseum met Erwin. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 590 weergaven
-
-
Zondagmiddagmatinee met Jan Molenaar [verborgen inhoud]