Spring naar bijdragen

De Reünie" KRO tv.


Juul

Aanbevolen berichten

Hey Juul en Ad ( en de anderen natuurlijk)

Het is een indrukwekkende aflevering geworden... Ik heb er van genoten... ze hebben mooi oud beeldmateriaal gebruikt... een feest der herkenning...

Ook erg leuk dat stukje met Juul, ik snap echt wat je bedoelt... daarom is het ook zo goed dat de Stichting Norderney er is en gelukkig kan blijven... !

Ik zou die garage maar goed geheim houden ... ;-)

Groeten,

Anneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige memorabele uitzending.... het had van mij wel vier uur mogen duren! ;-)

Het zou inderdaad heel fantastisch zijn als er voor Stichting Norderney een hele mooie ruimte beschikbaar zou zijn in de nabije toekomst. Na de terugkeer en het opknappen van het schip zou dat een mooie volgende stap zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige memorabele uitzending.... het had van mij wel vier uur mogen duren! ;-)

Het zou inderdaad heel fantastisch zijn als er voor Stichting Norderney een hele mooie ruimte beschikbaar zou zijn in de nabije toekomst. Na de terugkeer en het opknappen van het schip zou dat een mooie volgende stap zijn!

Zoals Rob ook al aangaf staat er al materiaal bij Rock Art in Hoek van Holland. Erg veel zelfs en waard voor iedereen om te gaan kijken. Jammer dat dit onderbelicht is gebleven, iig in de montage. Jacqueline en Jaap doen, samen met de Stichting Nordeney, hun uiterste best de gedachte en de herinnering aan Veronica in stand te houden. Er wordt achter de schermen hard gewerkt om het allemaal nog mooier te maken. En dat gaat lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig om nog eens te zien hoe het met ze gaat en da verhalen van wat ze na de periode 74 gedaan hebben.

Ook al weten we van hier al erg veel dit over Tom was toch even slikken maar wel goed dat hij door vecht . En ach ja je mist altijd nog een paar gezichten maar die willen niet meer op de buis denk ik dan maar ..

Groet Jaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de hoeveelheid kijkers was prachtig!

We hebben erg veel reacties gehad. Nu nog effe beantwoorden.

Ik hoorde net om 11.45 uur op Radio 1 in het journalisten forum iemand zeggen dat het "shocking" is dat het archief ligt-staat waar het staat. En dat het eigenlijk allang bij Beeld en Geluid had moeten staan......Maar ja.....

Kan iemand dat fragment tevoorschijn "toveren?" Het zit tussen 11.45 en 12.00 uur.

(ik kan nl niet opnemen van een stream......, ben niet zo slim)

2z7g64n.jpg

Juul

PS Ook hier heel veel dank voor de mooie woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de hoeveelheid kijkers was prachtig!

We hebben erg veel reacties gehad. Nu nog effe beantwoorden.

Ik hoorde net om 11.45 uur op Radio 1 in het journalisten forum iemand zeggen dat het "shocking" is dat het archief ligt-staat waar het staat. En dat het eigenlijk allang bij Beeld en Geluid had moeten staan......Maar ja.....

Kan iemand dat fragment tevoorschijn "toveren?" Het zit tussen 11.45 en 12.00 uur.

(ik kan nl niet opnemen van een stream......, ben niet zo slim)

Juul

PS Ook hier heel veel dank voor de mooie woorden.

Ik heb even geen tijd om het juiste stukje er uit te knippen, maar met onderstaande downloadlink kun je de mp3 van het hele uur downloaden.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb genoten van het programma. En.... zonder dat ik het wist heb ik ook nog een kleine bijdrage aan het programma kunnen leveren. In het item met Tom Mulder wordt op een gegeven moment een youtube filmpje gedraaid met de "stoomfluit" tune en Tom en Ad. Dat filmpje heb ik een tijd geleden op youtube gezet, nadat ik 't was tegengekomen op een oude videoband. Aan het aantal "views" zag ik dat 't van mijn youtube account kwam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.