Spring naar bijdragen

Veronica zeemeeuwen


Lumpie

Aanbevolen berichten

Dag Leo,

Dit moet jou helpen.

Eerst de originele zoals wij 'em gebruikten , in mono

Daarna de stereo versie.

En ook de uitleg waar het vandaan komt.......(en iedereen maar denken dat we het zelf opgenomen hebben.......)

Zeegeluiden "master" ("Zeesound"), van Omega-geluidsplaten (tracks "Zeemeeuwen" en "Golven" zijn hier door elkaar gemixt tot de beroemde Veronica backing)

Mono de originele

http://www22.zippyshare.com/v/20141509/file.html

STEREO

http://www61.zippyshare.com/v/29337806/file.html

En als tegenprestatie ben ik benieuwd waar je het voor nodig hebt.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Juul, je was me net voor. Ik zat te zoeken in mijn archief en toen ik hem wilde plaatsen was het niet meer nodig.

Ach ja, je wordt ouder en niet meer zo snel en dan word je ingehaald door iemand die ouder is :)

Rien

Maar, ik heb weer 1 goed oog. Maandag m'n tweede en dan ben ik echt snel.............

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Juul,

Hartelijk dank hiervoor, dat is hem! Gaaf om weer eens te horen, dat is al heel lang geleden. Dank voor het uploaden en delen! Wilde deze jingle graag hebben om toe te voegen aan mijn archief met jingles en opnames van zeezenders en andere leuke stations. Deze ontbrak tot mijn verbazing nog, dacht dat ik hem ooit al eens had, maar wellicht was dat ooit nog op een bandje ofzo. Ook al zijn het ''alleen maar'' zeemeeuwen en zeegeruis, het heeft toch iets speciaals.

En ook Rien1959 hartelijk dank voor de genomen moeite!

Dank iedereen!

Groeten,

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De VPRO zond vroeger wel gekkere dingen uit, of gewoon stilte.

Net zoals de kraakzenders uit b.v. Amsterdam, Nijmegen, Rotterdam en Den Haag.

Maar helaas, jaloezie in het wereldje en onkunde rechter en weg frequenties.

Ja, je blijft je er over verbazen, vooral over de onkunde en alle mogelijke tegenwerking van de div instanties.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.