Spring naar bijdragen

Welkom


Vincent

Aanbevolen berichten

De Stichting Norderney verheugt zich op de samenwerking met het Internet Radiocafé.

En we hopen dat de Norderney forum gebruikers zich hier ook thuis voelen. En tegelijkertijd hopen we dat de Veronica zeezender liefhebbers onze website www.norderney.nl zullen blijven bezoeken.

Namens Ad Bouman, Niels Zack en mijzelf in de beste Veronica traditie;"de bar is open en daar nemen we er één op".....

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

En zo heb ik mij ook zojuist aangemeld op Internet Radiocafé.

Na een jaar op het forum van Stichting Norderney actief te zijn geweest, gaan we hier dus verder......

Aan de ene kant is het wel jammer dat het daar stopt per 31 augustus, maar de website blijft gelukkig wel bestaan.

En deze site ziet er ook goed uit en ik zie al een aantal bekende......Gezellig!

Groeten,

Anneke (ik moest er iets achter zetten, want er blijkt al een Anneke te zijn, dus vond ik 192 wel toepasselijk :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik was hier natuurlijk al ff.. Maar toch maar even mezelf melden. ;)

Als er één plek is waar het Norderney Forum voorgezet kan worden dan is het wel hier! Daarmee ben ik beslist in m'n nopjes.

Dat wil niet zeggen dat ik het sluiten van het Norderney forum niet ten zeerste betreur. Maar het is niet anders en ik heb er natuurlijk wel begrip voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal .Ja ik zit hier ook al een tijd en zal mij dus ook even netjes voorstellen.

Ik ben Jaap uit Bussum geboren in 57 , en hoe kan het anders gewoon gek met dat bootje dat Norderney heet en de programma,s uit die tijd.

Ooit had ik veel op memorex cassettes maar zoals dat gaat worden die steeds slechter en weg was mijn voorraad muziek geschiedenis.

Hier vind je veel terug en daar ben ik dus zeer dankbaar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal .Ja ik zit hier ook al een tijd en zal mij dus ook even netjes voorstellen.

Ik ben Jaap uit Bussum geboren in 57 , en hoe kan het anders gewoon gek met dat bootje dat Norderney heet en de programma,s uit die tijd.

Ooit had ik veel op memorex cassettes maar zoals dat gaat worden die steeds slechter en weg was mijn voorraad muziek geschiedenis.

Hier vind je veel terug en daar ben ik dus zeer dankbaar voor.

Ja, onze Jaap is ook een "Gooi-er". Zijn er niet zo veel hier. Hoewel Bussum op de rand ligt. (hi)

Juul ( oud- Gooi-er )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het forum van stichting Norderney 'zinkende' blijkt te zijn ben ik zelf toch ook maar in een reddingsboot gestapt en richting het Internet RadioCafé gevaren, hetzij onder lichtelijk protest!

JA!, het afzinken van dit forum betreur ik zeer!

Ik had hier al, sinds één jaar, een forum account maar die is nauwelijks gebruikt geweest. Daar zal nu dan verandering in gaan komen. Ik heb al enkele bekenden voorbij zien komen in de postings dus dat komt vast allemaal goed!

Dus ja,.... ook Johan is 'verscheept' van het oude forum naar het nieuwe....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.