Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Spot productions - Thatman

Featured Replies

• 3 years later...
Geplaatst
  • Auteur

Gevonden :).

Het pakket Thatman van Spot productions uit 1966 als vervanger van PAMS Series 27 omdat tijdens de testuitzendingen van SRE Radio Caroline alle jingles opnam, verknipte en zelf gebruikte. Het pakket was gebaseerd op de Batman rage.

Swinging Radio England - Thatman van Spot productions uit 1966

Grt,

Peter

bewerkt door pvanklei

Geplaatst

In de korte tijd dat ze hebben bestaan twee pakketten laten maken, het eerste van PAMS was al snel door de collega's gekaapt, doordat ze in hun test uitzendingen ze kaal lieten horen en de slimmerds op de andere boten ze opnamen en verknipt weer gebruikte.

Het blijft een mooi tijdsbeeld voor mij omdat ik samen met Hans Hogendoorn op een zaterdagmiddag in februari 1967 in Zaandam op de scheepswerf (wegens een gebroken mast) een rondleiding kreeg op de Olga Patricia van Dave Mckay (Britain Radio), alleen de zender bleef gesloten was verzegeld.

Groet Nico.

http://www.northernstar.cc/olgapatricia5b.htm

bewerkt door nchuijg

Geplaatst
Op 9/29/2013 om 02:39 zei pvanklei:

Wie heeft voor mij het pakket Thatman op het thema van Batman met de jingles van SRE (Swinging Radio England) liggen?

ngon09.gif

Het gaat om het 2e pakket dat door Spot productions werd gemaakt nadat Radio Caroline edits van het eerste pakket van PAMS onair gebruikte.

Voorbeeld: Thatman jingle - WPTR - Johnnie Walker

Groet,

Peter

Hallo Peter,

Dit wist ik niet dat er een tweede pakket van de Thatman series. Zo zie maar weer je bent nooit te oud om te leren. Luister even naar het volgende ook de Thatman series maar of het de tweede is weet ik niet.

Swinging radio England - Thatman - Spot Productions.rar
http://www71.zippyshare.com/v/Fz9Sjlz8/file.html

Zoniet dan kijk ik verder.

PS de qualiteit is niet goed. Jammer genoeg zijn alle master tapes weg gegooid aan het einde van Spot productions.

Groeten 

Dyo

Aussieland

Hallo Peter,

Vond some generic thatman 

Swinging Radio England.rar
http://www71.zippyshare.com/v/M7fEyc1T/file.html

Greetings

Dyo

Aussieland

bewerkt door dyo

Geplaatst
  • Auteur
Op 23-6-2017 om 17:15 zei Robin Westhof:

Mooi moment voor mij, om PixelDrain even (voor de eerste keer)) uit te testen.

Jingle Medley SRE met ook een aantal (andere) uit  de That Man serie.

De andere naam jingles komen oorspronkelijk van de jingle tape van het Amerikaanse radiostation WPTR in Albany, New York. DJ Larry Dean bracht de tape met jingles van WPTR uit Amerika mee toen hij naar Europa kwam. Om kosten te besparen werden er maar een paar naam jingles voor SRE zoals Roger Day gemaakt en de andere namen van de DJ's van WPTR zoals Larry Dean, Chuck Blair, Johnnie Walker, Greg Warren en Boom Boom Brannigan aan de jingles van Swinging Radio England geknipt.

Hierbij een voorbeeld van de naam jingle van Boom Boom Brannigan. Eerst hoor je de WPTR versie en daar die van SRE.

Boom Boom Brannigan WPTR en SRE van Spot Productions

bewerkt door pvanklei

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Juul:

Ik zou wel eens een stel "gewone"  jingles van SRE willen hebben. Dat was prachtig.

Wie ?

De PAMS resings van series #27 (Jet Set) waren inderdaad prachtig en beter dan die van Spot Productions.

Helaas werden ze door de buren (Radio Caroline) verknipt en gebruikt.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.