Spring naar bijdragen

Spot productions - Thatman


pvanklei

Aanbevolen berichten

Wie heeft voor mij het pakket Thatman op het thema van Batman met de jingles van SRE (Swinging Radio England) liggen?

ngon09.gif

Het gaat om het 2e pakket dat door Spot productions werd gemaakt nadat Radio Caroline edits van het eerste pakket van PAMS onair gebruikte.

Please login or register to see this link.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft voor mij het pakket Thatman op het thema van Batman met de jingles van SRE (Swinging Radio England) liggen?

ngon09.gif

Het gaat om het 2e pakket dat door Spot productions werd gemaakt nadat Radio Caroline edits van het eerste pakket van PAMS onair gebruikte.

Please login or register to see this link.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

In de korte tijd dat ze hebben bestaan twee pakketten laten maken, het eerste van PAMS was al snel door de collega's gekaapt, doordat ze in hun test uitzendingen ze kaal lieten horen en de slimmerds op de andere boten ze opnamen en verknipt weer gebruikte.

Het blijft een mooi tijdsbeeld voor mij omdat ik samen met Hans Hogendoorn op een zaterdagmiddag in februari 1967 in Zaandam op de scheepswerf (wegens een gebroken mast) een rondleiding kreeg op de Olga Patricia van Dave Mckay (Britain Radio), alleen de zender bleef gesloten was verzegeld.

 

Groet Nico.

Please login or register to see this link.

bewerkt door nchuijg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9/29/2013 om 02:39 zei pvanklei:

Wie heeft voor mij het pakket Thatman op het thema van Batman met de jingles van SRE (Swinging Radio England) liggen?

 

ngon09.gif

 

Het gaat om het 2e pakket dat door Spot productions werd gemaakt nadat Radio Caroline edits van het eerste pakket van PAMS onair gebruikte.

 

Please login or register to see this link.

 

Groet,

 

Peter

Hallo Peter,

Dit wist ik niet dat er een tweede pakket van de Thatman series. Zo zie maar weer je bent nooit te oud om te leren. Luister even naar het volgende ook de Thatman series maar of het de tweede is weet ik niet.

Swinging radio England - Thatman - Spot Productions.rar
Please login or register to see this link.

Zoniet dan kijk ik verder.

PS de qualiteit is niet goed. Jammer genoeg zijn alle master tapes weg gegooid aan het einde van Spot productions.

Groeten 

Dyo

Aussieland
 

Hallo Peter,

Vond some generic thatman 


Swinging Radio England.rar
Please login or register to see this link.

Greetings

Dyo

Aussieland
 

bewerkt door dyo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-6-2017 om 17:15 zei Robin Westhof:

Mooi moment voor mij, om PixelDrain even (voor de eerste keer)) uit te testen.

 

Jingle Medley SRE met ook een aantal (andere) uit  de That Man serie.

 

De andere naam jingles komen oorspronkelijk van de jingle tape van het Amerikaanse radiostation WPTR in Albany, New York. DJ Larry Dean bracht de tape met jingles van WPTR uit Amerika mee toen hij naar Europa kwam. Om kosten te besparen werden er maar een paar naam jingles voor SRE zoals Roger Day gemaakt en de andere namen van de DJ's van WPTR zoals Larry Dean, Chuck Blair, Johnnie Walker, Greg Warren en Boom Boom Brannigan aan de jingles van Swinging Radio England geknipt.

 

Hierbij een voorbeeld van de naam jingle van Boom Boom Brannigan. Eerst hoor je de WPTR versie en daar die van SRE.

 

Please login or register to see this link.

 

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Ik zou wel eens een stel "gewone"  jingles van SRE willen hebben. Dat was prachtig.

 

Wie ?

De PAMS resings van series #27 (Jet Set) waren inderdaad prachtig en beter dan die van Spot Productions.

Helaas werden ze door de buren (Radio Caroline) verknipt en gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.