Spring naar bijdragen

Rens Muller naar 'Stichting Nederlandse Top-40'


Harm ten Brink

Aanbevolen berichten

Rens Muller is sinds dinsdag Business Development Manager bij de Stichting Nederlandse Top 40.

In deze functie is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken maar ook instaan voor de verdere uitbouw van de commerciële activiteiten van de Top 40.

Muller zat jarenlang in de hoofdredactie van Veronica Magazine.

Ook was hij bij het grootste magazine van Nederland Creative Director Digital Content.

“De Top 40 is een instituut en ik vind het een grote eer om mee te werken aan zo’n impactvol merk.

De Media Markt Top 40 is de enige echte hitlijst van Nederland,†aldus Muller.

Erik de Zwart, voorzitter van de Stichting Nederlandse Top 40:

“Met de komst van Rens zetten wij een logische volgende stap in de ontwikkeling van de Media Markt Top 40 richting ons 50-jarig jubileum in 2015.

Door zijn inspanning en de huidige technische mogelijkheden, kunnen wij zowel de actuele Top 40 als de hitlijsten uit het verleden nog beter onder de aandacht van een breed publiek brengen.

De ‘roots’ van Rens bij Veronica Magazine zijn ideaal voor de Top 40!â€

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

En nog iets,

Is tegenwoordig in de mode:

1. De nieuwe werkgever schrijft iets erg aardigs over de nieuwe werknemer.

2. De nieuwe werknemer schrijft iets aardigs over z'n nieuwe werkgever.

Lees al dit soort "ik vind jou goed, hoe vindt je mij" onzin maar eens bij alle verschuivingen bij bedrijven.....

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is tegenwoordig ook in de mode:

De nieuwe baas schrijft iets erg aardigs over diegene die hij zojuist heeft ontslagen ;

''Met zijn unieke persoonlijkheid, herkenbare stemgeluid en staat van dienst is Bart van Leeuwen een radio-icoon, dat door de jaren heen heel belangrijk is geweest voor Radio Veronica'', zegt Niels Hoogland van Radio Veronica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is tegenwoordig ook in de mode:

De nieuwe baas schrijft iets erg aardigs over diegene die hij zojuist heeft ontslagen ;

''Met zijn unieke persoonlijkheid, herkenbare stemgeluid en staat van dienst is Bart van Leeuwen een radio-icoon, dat door de jaren heen heel belangrijk is geweest voor Radio Veronica'', zegt Niels Hoogland van Radio Veronica.

Ja, inderdaad, als het niet zo triest was zou ik glimlachen. Maar zo gaat dat tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je maakt er een goed tijdschrift van, zoals de VARA al een jaar of tien geleden deed. Grote interviews, achtergrondartikelen en leuke rubrieken als Buis&Haard zorgen dat het blad een abonnement waard blijft. Bijkomend voordeel van een magazine, cq omroepblad boven de digitale gids: die tv-gegevens zie ik op de dag zelf wel op tv, maar niet anderhalve week van te voren. Zo wist ik op tijd dat ik zaterdag (niet thuis) Ned 3 moest programmeren.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je maakt er een goed tijdschrift van, zoals de VARA al een jaar of tien geleden deed. Grote interviews, achtergrondartikelen en leuke rubrieken als Buis&Haard zorgen dat het blad een abonnement waard blijft. Bijkomend voordeel van een magazine, cq omroepblad boven de digitale gids: die tv-gegevens zie ik op de dag zelf wel op tv, maar niet anderhalve week van te voren. Zo wist ik op tijd dat ik zaterdag (niet thuis) Ned 3 moest programmeren.

Edwin

En dat ( de VARA gids toen ) werd allemaal bedacht en uitgevoerd door Hans Wilbrink. In de Veronicatijd was Hans plugger bij platenmij Dureco. Daarna is ie bij de Nieuwe Revue gaan werken en heeft o.a. stukjes over Veronica en de zeezenders geschreven. Samen met Ton van Dijk ( de voormalige manager van Zen) werd hij hoofdredacteur. En later is Hans naar de VARA gegaan. Hij werd hoofdredacteur en later directeur uitgeverij van de VARA. Hans is nu met pensioen.

Hans was ook degene die een rol speelde in het vreemde verhaal over "het doorgaan van Veronica". Hij is te beluisteren in de "3*** special ( in de KOZS ) die we de laatste week in de nacht uitzonden. Meer hier over:

http://www.norderney192.nl/historie_1974_27.html

Was ,m'n buurman in "het dorp" ( Bunschoten-Spakenburg ).

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.