Spring naar bijdragen

Huis Jan van Veen te koop


Juul

Aanbevolen berichten

Link luk nie.

Korte samenvatting:

Huis radiomaker Jan van Veen te koop.

Gezinsvilla staat in prachtige bosrijke omgeving.

13.12.2013 - Radiomaker Jan van Veen heeft zijn vrijstaande villa aan de Arubalaan in Hilversum te koop gezet. Het luxe optrekje, die als gezinsvilla wordt omschreven, moet € 1.299.000 kosten en heeft onder andere de beschikking over een tennisbaan en een zwembad.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad en ik zeggen wel eens tegen elkaar;'wat hebben wij verkeerd gedaan?"

Jij,

Jij vraagt aan mij

wat deed ik verkeerd

waar heb ik het versteerd.

Jij wilt ook wel een zwembad

twaalf kamers, een kelder.

Plaats voor 8 auto's

maar... denk je wel helder?

Jarenlang moest ik mijn publiek behagen

door op namaaktoon gedichten voor te dragen.

En klopten ze nou nog een beetje

die ingestuurde rijmsels.

Maar ze kraakten en wrongen.

Ik had vaak geen idee wat ik las.

De gedachte aan mijn villa hield me echter op de been

Na weer zo'n uurtje dichtsels spoedde ik me daarheen.

Omringd door fantastisch veel groen

kon ik hier heerlijk mijn dingen doen.

Soms liep het hele zakie

(wat maakt het uit: niemand die het ziet)

gewoon in zijn nakie!

Ach het waren mooie tijden

Maar nu is het tijd een ander ermee te verblijden.

Dus Juul, overleg met Ad

En doe het sam-sam, dat scheelt heel wat.

Ruimte genoeg voor jullie hele archief

en het is hier beveiligd, geen angst voor een dief.

Kom maar eens praten, als je deze kant opwaait

dat kan hier altijd, bij candlelight.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de huizenprijzen. In Zuidwolde staat een huis, dat er wat op lijkt. Ongeveer zelfde woonruimte, zelfde inhoud, zelfde perceeloppervlak. Geen tennisbaan, wel zwembad, wel bosrijke omgeving, 22 jaar jonger, wat minder kamers, daardoor minder "kleine hokken" en 5 ton goedkoper :)

http://www.funda.nl/koop/zuidwolde-dr/huis-48886086-sparrenlaan-2/

Maar ja, dan zit je natuurlijk niet in Hilversum in het huis waar vroeger Jan van Veen van Candlelight heeft gewoond :) :)

Hier in dorp staat al zeker een jaar of vier/vijf een boerderij in het centrum te koop. Werd in eerste instantie aangeboden voor een bedrag van meer dan een miljoen. Het staat nu te koop voor 6 ton en inmiddels hebben er zo'n 4-5 jaar Polen in gewoond. Het zal nog wel een tijdje te koop blijven staan ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de huizenprijzen. In Zuidwolde staat een huis, dat er wat op lijkt. Ongeveer zelfde woonruimte, zelfde inhoud, zelfde perceeloppervlak. Geen tennisbaan, wel zwembad, wel bosrijke omgeving, 22 jaar jonger, wat minder kamers, daardoor minder "kleine hokken" en 5 ton goedkoper :)

http://www.funda.nl/koop/zuidwolde-dr/huis-48886086-sparrenlaan-2/

Maar ja, dan zit je natuurlijk niet in Hilversum in het huis waar vroeger Jan van Veen van Candlelight heeft gewoond :) :)

Hier in dorp staat al zeker een jaar of vier/vijf een boerderij in het centrum te koop. Werd in eerste instantie aangeboden voor een bedrag van meer dan een miljoen. Het staat nu te koop voor 6 ton en inmiddels hebben er zo'n 4-5 jaar Polen in gewoond. Het zal nog wel een tijdje te koop blijven staan ...

Maar waar is "hier in dorp" of te wel "hier in het dorp"..........

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hoe je het wendt of keert: het Gooi is een prijzige aangelegenheid. Hoe meer je naar het oosten en ook wel zuiden gaat, hoe meer je voor veel minder krijgt. Maar dan rijst ogenblikkelijk de vraag: is er daar werk of is de afstand naar je werk 'te doen'?

Ik heb in Drente en Gelderland ook wel woningen gezien waarbij het water me door de mond liep. En dan hing er een prijskaartje aan (aan die woning, niet aan mijn mond) wat echt niet verkeerd was.

Maar ja... de afstand naar de job...

De oplossing blijft natuurlijk gewoon één of andere superjackpot in de wacht slepen.

Maar in mijn geval zou-ie dan toch echt niet in Nederland worden besteed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de huizenprijzen. In Zuidwolde staat een huis, dat er wat op lijkt. Ongeveer zelfde woonruimte, zelfde inhoud, zelfde perceeloppervlak. Geen tennisbaan, wel zwembad, wel bosrijke omgeving, 22 jaar jonger, wat minder kamers, daardoor minder "kleine hokken" en 5 ton goedkoper :)

http://www.funda.nl/koop/zuidwolde-dr/huis-48886086-sparrenlaan-2/

Maar ja, dan zit je natuurlijk niet in Hilversum in het huis waar vroeger Jan van Veen van Candlelight heeft gewoond :) :)

Hier in dorp staat al zeker een jaar of vier/vijf een boerderij in het centrum te koop. Werd in eerste instantie aangeboden voor een bedrag van meer dan een miljoen. Het staat nu te koop voor 6 ton en inmiddels hebben er zo'n 4-5 jaar Polen in gewoond. Het zal nog wel een tijdje te koop blijven staan ...

Maar waar is "hier in dorp" of te wel "hier in het dorp"..........

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.