Spring naar bijdragen

Voor de Windows freaks hier......


Juul

Aanbevolen berichten

  • 4 months later...

Ik ben zelf ook geen Windows-gebruiker/liefhebber, maar als de volgende versie technisch lijkt op Windows 8 en dan met een fatsoenlijke interface dan is er waarschijnlijk weinig mis mee.

 

OSX Yosemite is ook niet alles; mijn MacBook Pro en vooral Wifi en Safari zijn er duidelijk trager en instabieler van geworden. IOS8 op mijn iPad was ook niet bepaald een succes. De eerste update crashte continu, de tweede update was na downloaden niet te installeren omdat hij meteen weer werd teruggetrokken wegens nog ernstiger bugs en de uiteindelijke versie is nog altijd trager, een grotere belasting van de accu en instabieler.

 

Mensen die IOS8 op hun iPad 2 of iPhone 4S zetten (officieel is dit ondersteund) kunnen 'm daarna ook beter wegdoen en nieuw ijzer gaan kopen, want downgraden gaat niet meer en er is niet meer fatsoenlijk mee te werken. Je zou bijna denken dat dat de bedoeling is van Apple. 

 

Kortom, Windows bashing is een twijfelachtige hobby voor Apple-gebruikers aan het worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom, Windows bashing is een twijfelachtige hobby voor Apple-gebruikers aan het worden.

 

Zal ik dan maar aan Apple en Windows bashing doen? Ik ben namelijk een zeer tevreden Ubuntu gebruiker. Een besturingssysteem dat zowel op Windows- als Apple hardware kan draaien. En voor de zuinige gebruikers: het kost niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komen wel steeds meer Mac gebruikers, dat vind ik dan weer wat minder. Het was zo lekker "eigenzinnig" en ik ben bang dat de veiligheid nu ook bij zo veel gebruikers ook achter uit gaat.

Maar Harmen, van jou  kan ik het wel helpen.

"Studenten" gebruiken vaak een MAC..........

 

Ik al sinds 1986.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is mijn favoriet: Please login or register to see this link.

 

(verbaast me overigens dat er nog geen slotje op deze draad zit maar dat terzijde :s )

 

Waarom er nog geen slotje op zit?? Het draadje wordt misschien off-topic, maar anderzijds zijn er eigenlijk nog wel echte Windows freaks????

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O nee geen slotje zie ik nu. Nou ja laten we het lekker over radio hebben hier.

 

Wat jij aanhaalt was een posting die is verplaatst van Radiotechniek naar Praatcafé omdat het niets met radiotechniek van doen heeft. 

 

Het Praatcafé is juist bedoeld voor alle onderwerpen die nergens anders op het forum passen. Dus alles wat je wilt delen met andere forumleden. Zo vind ik het leuk om te zien dat er inmiddels drie forumleden zijn die Ubuntu hebben draaien. En alle drie met een ander grafisch scherm. Unity (Harmen), Gnome (rob68) en Xfce (ik dus).  Zijn er nog meer?

 

Ik heb overigens 5 Linux 'computers' draaien. Mijn laptop (een Please login or register to see this link. met Please login or register to see this link. ), een HP Compaq als fileserver (met Please login or register to see this link. ), een Please login or register to see this link. met Please login or register to see this link. als mediaspeler, een Raspberry Pi voor een ircd server (beide met de Raspberry OS) en vandaag aan het netwerk toegevoegd een Please login or register to see this link. (met Please login or register to see this link. ) om eens te gaan spelen met Please login or register to see this link. .

 

En om de link te leggen met radio: ik heb een Please login or register to see this link. en een Please login or register to see this link. , beide sdr-ontvangers, die naast Windows ook onder Linux werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jij aanhaalt was een posting die is verplaatst van Radiotechniek naar Praatcafé omdat het niets met radiotechniek van doen heeft. 

 

 

Ik zie het, was nog niet helemaal wakker geloof ik. IT is m'n werk en radio mijn hobby dus waar dat te combineren is maak je mij alleen maar blij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.