Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

En waar maakt de VVD zich druk om.........?

Featured Replies

Geplaatst

Ach voorlopig staat de VVD en minister Kamp mooi in de kou omdat partner PvdA niet mee wil werken aan de Veiling van de radiofrequenties per 1 -9 2017.

Daarom is er nog geen besluit van Kamp, terwijl dat er had moeten zijn, ergo, wij vergunninghouders zouden vandaag geïnformeerd worden maar het feest is vrijdagavond gecanceld. Want de PvdA lag dwars in de ministerraad van vrijdag.

Wat er nu gaat gebeuren is onduidelijk, de SP eist dat er voor 1 juli bericht komt, maar of er ook een Kamerdebat voor het reces zal zijn is eveneens onduidelijk

(Mod, mag je ook een nieuw topic van maken)

Geplaatst

is het niet meer waar maakt het journaille zich druk om? Die presteren het om - alles voor de kliks - van een interne wensenlijst er iets uit te pikken om het willens en wetens belachelijk neer te zetten. En wij tuinen er met zn allen weer in...

Geplaatst

Harmen, jij bedoelt vast: wij tuinen er iedere keer weer in als we anno 2015 trouw een rood vakje aankruisen op een groot vel papier en daardoor zogenaamde volksvertegenwoordigers vier jaar lang vrij mandaat te geven om te doen wat ze zelf willen.

Geplaatst

Euh nee. Als er jaarlijks een inventarisatie wordt gemaakt van wat er in dat gebouw beter kan en iemand mist een drankje dan is daar toch helemaal niets mis mee. Ik neem aan dat in elk bedrijf zoiets gezegd kan worden. De media maken alleen van iets volstrekt normaals een groot ding - omdat een klikje weer centjes oplevert. Er dáár tuinen wij allemaal in.

Geplaatst

Daar zit wel wat in, Harmen. Al zijn het In dit geval misschien eerder de Twitteraars dan de media die hier een 'kwestie' van maken.

Als je tegenwoordig een openbare functie hebt, dan moet je wel heel erg op je woorden letten. Duizenden mensen vinden het leuk om er raars of onbenulligs iets uit te pikken en daar dan al dan niet leuke opmerkingen over te gaan maken... En iedereen heeft altijd een mening klaar.

Nou goed, dat is de realiteit waar je als politicus tegenwoordig mee moet leven. Dat geldt ook voor BN'ers, trouwens. Ik ben blij dat ik niet in hun schoenen sta...

Geplaatst

wordt er off topic maar de VVD wilde een school failliet laten gaan en 9.000 leerlingen daarna in de kou laten staan,,,,:exclamation:

Geplaatst

Als rechtgeaarde golden oldies liefhebber zou ik zeggen: "Niks Bitter-Lemon, Melk mijne heren, want met Melk Meer Mans.

Geplaatst

Ik ben nog "melkbrigadier" geweest op de Lagere School  en heb daar nog een diploma voor gekregen.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.