Spring naar bijdragen

voo 1983 07-22 1500-1800 LexHarding - NederlandseTop40


bertus

Aanbevolen berichten

Het gegeven dat je de voorbije weken meerdere uitzendingen van de Top 40 bij de VOO hebt aangeboden, die eerder zijn geplaatst door Evert Stolman maakt me nieuwsgierig Bertus. Heb jij ze (ook) van Evert, heeft Evert ze juist van jou of zijn jullie misschien één en dezelfde persoon? ;)

 

Groet,

 

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet zo goed wat het er toe doet WIE iets aan bied, zodra je iets op het net plaatst wordt het nou éénmaal verspreid.

Waar ze ook vandaan komen en van welk cassette bandje of recordertje zal mij een worst wezen, ik had de opnames nog niet en ben er dus blij mee.

Ik zeg : Bertus, plaats nog maar een berg :D

 

grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Junebug:

Ik snap niet zo goed wat het er toe doet WIE iets aan bied, zodra je iets op het net plaatst wordt het nou éénmaal verspreid.

Waar ze ook vandaan komen en van welk cassette bandje of recordertje zal mij een worst wezen, ik had de opnames nog niet en ben er dus blij mee.

Ik zeg : Bertus, plaats nog maar een berg :D

 

grt. June

Ik ben het met je eens dat als iets eenmaal is aangeboden je er niet moeilijk over moet doen al het opnieuw verspreid wordt. Als je dat niet wilt moet je het ook niet delen. En als je de herkomst weet kan je dat er best wel even bij zetten. En weet je het niet, dan houd het op. 

 

Ik zie de vraag van Martin dan ook niet anders als het willen traceren waar de opname vandaan komt. Niks meer, niks minder. En daar heb ik, voor de volledigheid, antwoord opgegeven. Gewoon een vraag, gewoon een antwoord, geen verwijt naar wie dan ook.

 

Voor de duidelijkheid: Hij is 22 juli 1983 door Evert opgenomen, waarschijnlijk op 2 Philips C-90 cassettes. Inmiddels zijn er van deze basisopname verschillende versies in omloop. Het kan heel goed zijn dat ik ooit de lagere bitrate versie heb aangeboden. Het kan ook Evert zijn geweest. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet is dat deze aangeboden opname de ruwe versie is op een lagere bitrate. De drie losse uren die ik Please login or register to see this link. heb geplaatst mag je wat mij betreft beschouwen als de definitieve versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag was vooral van praktische aard: indien Bertus enkel VOO Top 40's plaatst die reeds eerder door Evert Stolman zijn aangeboden, hoef ik niet telkens te kijken in m'n ruim 40.000 uur tellende radioverzameling of ik de betreffende opname al heb. Van Evert heb ik ze waarschijnlijk allemaal. Was de gedachte...

 

Maar omdat ik het niet zeker weet, moet ik in de praktijk dus toch iedere keer kijken of ik er misschien toch niet één (of twee of drie) gemist heb. Stel je voor... Kortom: ik had de vraag evengoed niet kunnen stellen.

 

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martin

 

Wat maakt het uit dat je moeten kijken in je klein voorraad uurtje.

Ik heb hier meer dan 50 jaar opnamens aan het verzamelen.

Als je slim ben ze je een special programma in je computer en dan kan je het zo zie van wie hij af komt met je het erbij zet.

Maar de meeste van jullie kijken niet wat jullie binnen haald.

 

Evert maakt heelveel nonstop 40 en ze staan allemaal online.

Er worden veel programma's online zet die uit andere groepen vandaan komen.

 

Daar hoor je me niet over zeuren.

 

En Bertus bedankt mate voor deze opnamens en dat je de moeite heb genomen on ze oline te zetten hiervoor mijn dank.

 

Hulde voor je BERTUS

 

Groeten Peter Belgrade

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even terug te komen op 22 juli 1983: mooie zomer was dat met gedenkwaardige zomerhits, gevolgd

door zeer typerende herfsthits.

Een paar hoogtepunten en dieptepunten bereikt in mijn leven rond die tijd en de muziek is een van die weinige aanknooppunten die mijn geheugen weer doen vibreren.

(ongeacht de plaatser: bedankt voor de herinnering)

 

Omni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met jullie allemaal eens. Het gaat er totaal niet om wie het heeft opgenomen in principe, maar het is wel leuk te vermelden. Sommigen denken dat ze gelijk de eigenaar van de opnames zijn en gaan dan mensen vervelen ermee dat het hun opname was en de anderen dit en dat (egospelletjes). Dat is dus diep triest, want de dj heeft het programma gemaakt en de muziekrechten ligt bij organisaties.

 

Toch blijf ik het vermelden en ik lees graag wie er toch zo z'n best heeft gedaan om alles op te nemen en ik weet dat diegene heel leuk bezig is geweest en daar  heb ik zeer veel bewondering voor.

 

En Evert......................... jah geweldig toch !!!!!!!

 

 

bewerkt door martinja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.