August 31, 20169 yr vreemd erg vreemd bericht. Feit is dat je op de 1395 Atlantis Amsterdam hoort. Snap er niets van. Theo
August 31, 20169 yr Op de facebook pagina van Atlantis Amsterdam/Gold staat per 1 september weer via internet.
August 31, 20169 yr Nog even geduld! Door voorziene en onvoorziene omstandigheden zit men even in een vacuüm. Edited August 31, 20169 yr by Harm ten Brink
September 1, 20169 yr Oh, jee, oude tijden herleven net als bij sommige zeezenders. "Ophef en (soms) vertier"
September 25, 20169 yr "De radiozender maakte gebruik van de middengolffrequentie van Radio Atlantis uit Friesland. Door onenigheid binnen het team van deze Friese radiozender besloot een deel van de medewerkers contact te zoeken met de naamgenoot in Amsterdam. Hierop werd besloten om het signaal van Radio Atlantis Amsterdam in de Friese ether te laten horen" Ach ja, Nu was het legaal, maar de z.g. "piraten mentaliteit" ging gewoon mee………Komt in de beste families voor.
September 25, 20169 yr 6 uur geleden zei Juul: "De radiozender maakte gebruik van de middengolffrequentie van Radio Atlantis uit Friesland. Door onenigheid binnen het team van deze Friese radiozender besloot een deel van de medewerkers contact te zoeken met de naamgenoot in Amsterdam. Hierop werd besloten om het signaal van Radio Atlantis Amsterdam in de Friese ether te laten horen" Ach ja, Nu was het legaal, maar de z.g. "piraten mentaliteit" ging gewoon mee………Komt in de beste families voor. En laten we het maar niet over het te hoge vermogen hebben en de illegale avond-nacht uitzendingen
September 25, 20169 yr Author En dit gaat het nu worden op 1395 kHz This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Rob V.
September 25, 20169 yr Ik heb even geluisterd en ik moet zeggen ( de station id heeft het over Atlantis A'dam ) de filler tot aan het hele uur net ( 21.00 uur ) was mooi. een soort Jimmy Smith hammond orgel. En de eerste plaat beviel mij ook. Het luisteren op de website was ook erg "toegankelijk". Zonder al te veel stappen. Gewoon klikken en hup muziek ! Er moet nog wel wat aan de webpagina gesleuteld worden want op mijn MacBook staat er erg veel helemaal onderaan. ( steeds maar dat scrollen …….) Maar een zwart-wit website is mooi ! "Goed gedaan". Want platenhoezen in zwart-wit vond en vind ik ook erg mooi. Ik hou ze scherp in de gaten. En oh, ja, ik zag de naam Michel de Winter, "het zal toch niet mijn oud TROS collega Michel de winter zijn?" ( nee hoor ). Bij de TROS was onze Michel een soort side-kick van Rob van Someren. En dit is een heel andere Michel……. Maar welk station is het nu ? Maar jongelui, veel sukses, ik blijf jullie volgen. Juul
September 25, 20169 yr De muziek die je hoorde was van Atlantis Amsterdam. Hele mooie non stop in de avonduren.
September 26, 20169 yr Zowel deze morgenvroeg als deze avond hoor ik aan de Belgische kust op 1395 nog altijd Atlantis 215 meter. Geen Seabreeze tot nu toe. The Breeze uit GB hoor ik wel op diverse AM frequenties o.a; op 828.
September 27, 20169 yr Seabreeze? Dat is toch een ander woord voor Natte Scheet? http://www66.zippyshare.com/v/oSKrrBHH/file.html Edited September 27, 20169 yr by Guest
September 27, 20169 yr 2 uur geleden zei Paul de Haan: Seabreeze? Dat is toch een ander woord voor Natte Scheet? This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Pas maar op Paul. Toen ik dat woord eens gebruikte in een reactie kreeg ik een persoonlijk waarschuwing van Vincent. Gr.thijs
September 27, 20169 yr 40 minuten geleden zei thijs5326: Pas maar op Paul. Toen ik dat woord eens gebruikte in een reactie kreeg ik een persoonlijk waarschuwing van Vincent. Gr.thijs Zo kan het ook omschreven worden: Vochtige Flatulentie. Winderigheid is het niet storend vaak laten ontsnappen van lucht uit de anus. Het wordt ook wel flatulentie genoemd. Winden laten is een normaal verschijnsel dat bij iedereen voorkomt..........volgens dokterodokterpuntenel Lees hier verder: https://www.dokterdokter.nl/aandoening/winderigheid/ Paul de Haan. “eet meer siepels, dan giet het joe veur de wind” Edited September 27, 20169 yr by Guest
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.