Spring naar bijdragen

The Motown Story


Juul

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Juul:

Hopelijk hoor ik van jullie ook eens terug wat je er van vindt.

Niet zo'n "notificatie via het forum dat iemand (????) het leuk vindt."

Want dat is zo makkelijk……….

 

 

Een ''vind ik leuk'', een citering en een :D voor jou Juul.

Maar niet om het even, een paar weken terug werd ik praktisch gevierendeeld toen ik een nietszeggend Noors Eurovisie liedje  zippy-de. Ik begrijp de ''regels'' nog steeds niet mbt dit soort bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK heb met plezier geluisterd vooral omdat bijna alle Motown sterren aan bod kwamen, Althans alleen de grootste hitmakers.  Het gaat ook alleen om de allergrootste hits en het verhaal daar omheen. Ik miste vooral het verhaal van de oprichter van het label Berry Gordy en bij voorbeeld quotes van de sessiemuzikanten en b.v. Holland/Dozier/Holland

 

Ik ;lees  net dat er wel een intro van Berry Gordy bij zit, dat heb ik of gemist of het is niet blijven hangen.

bewerkt door hans558
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Omnivoor:

Een ''vind ik leuk'', een citering en een :D voor jou Juul.

Maar niet om het even, een paar weken terug werd ik praktisch gevierendeeld toen ik een nietszeggend Noors Eurovisie liedje  zippy-de. Ik begrijp de ''regels'' nog steeds niet mbt dit soort bestanden.

 

Dank voor jullie reacties. Stel ik op prijs.

Ik heb anders zo het idee dat ik het allemaal voor niks doe.Het is leuk om speciale zaken met mensen te delen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei rauhfaser:

Dank hiervoor.

Jullie oud-TROS collega Kas van Iersel heeft, toen ie bij de AVRO wél gewoon een vast programma kreeg, hier een wekelijkse rubriek Moment Of Motown van gemaakt, tussen '84 en '86.

 

Edwin

 

 

Hoi Edwin, Kun je je inzake "wél" verklaren. Ben nieuwsgierig…...

 

En "jullie" ? Is er hier nog een TROS collega dan ?    HI

Of bedoel je "jou" ?

 

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

 

 

Hoi Edwin, Kun je je inzake "wél" verklaren. Ben nieuwsgierig…...

 

En "jullie" ? Is er hier nog een TROS collega dan ?    HI

Of bedoel je "jou" ?

 

Juul

 

Edwin bedoelt dat Kas bij de TROS geen vast programma had. Dat "jullie" ontgaat mij ook. Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.