Geplaatst 15 april 20187 jr. Ik ben het wel met dit schrijven eens……………. http://www.spreekbuis.nl/blog-jan-emous-de-inzet-van-domien
Geplaatst 16 april 20187 jr. Inderdaad. Als je het niet meer ziet zitten moet je er mee stoppen en je plaats inruimen voor een ander. Ik ben zelf ook wel eens weggelopen bij een zender. Voor 3FM geldt, als je echt luisteraars wil hebben moet je terug naar af. Noem het Hilversum 3 en richt je op het publiek dat vroeger naar je luisterde (en Veronica en Noordzee), Je neemt radio 5 over met nu al meer luisteraars, met de FM erbij zit je zo aan de 6% of meer.
Geplaatst 16 april 20187 jr. 1 uur geleden zei ruudam: Inderdaad. Als je het niet meer ziet zitten moet je er mee stoppen en je plaats inruimen voor een ander. Ik ben zelf ook wel eens weggelopen bij een zender. Voor 3FM geldt, als je echt luisteraars wil hebben moet je terug naar af. Noem het Hilversum 3 en richt je op het publiek dat vroeger naar je luisterde (en Veronica en Noordzee), Je neemt radio 5 over met nu al meer luisteraars, met de FM erbij zit je zo aan de 6% of meer. Die plaat kennen we inmiddels Ruud
Geplaatst 16 april 20187 jr. 46 minuten geleden zei Harmen: Die plaat kennen we inmiddels Ruud Ken je deze plaat al? Vaarwel 3 FM en alle (jeugdige) luisteraars die nog over zijn, komen wel ergens anders aan hun trekken. De naam wordt inderdaad weer Hilversum 3 en er komt een format gericht op het oude jaren 60/70/80 publiek, van de toenmalige zeezenders en Hilversum 3. Van Radio 5, maken we een leuk radiostation, voor de mensen tussen de 75 en 100 jaar, want voor die doelgroep, is er nu vrijwel niets bij de publieke omroep. 16 april 20187 jr. bewerkt door Robin Westhof verbetering
Geplaatst 16 april 20187 jr. Tegenwoordig mag iedereen op die zender maar aan rommelen en moet Michiel Feenstra in z,n eentje de luisteraars zien te behouden op NPORadio3 . De enige echte met verstand van muziek en radio . Het wachten is tot hij weg gaat en weer op een echte radio zender terug komt .
Geplaatst 17 april 20187 jr. 23 uur geleden zei Harmen: Die plaat kennen we inmiddels Ruud Misschien kan die plaat met de persoonlijke aversie ook wat minder rotatie krijgen. 23 uur geleden zei Robin Westhof: Ken je deze plaat al? Vaarwel 3 FM en alle (jeugdige) luisteraars die nog over zijn, komen wel ergens anders aan hun trekken. De naam wordt inderdaad weer Hilversum 3 en er komt een format gericht op het oude jaren 60/70/80 publiek, van de toenmalige zeezenders en Hilversum 3. Van Radio 5, maken we een leuk radiostation, voor de mensen tussen de 75 en 100 jaar, want voor die doelgroep, is er nu vrijwel niets bij de publieke omroep. Je weet dat om van de plaat een hit te maken deze vaak gedraaid moet worden. Al vinden sommigen dat niet leuk.
Geplaatst 17 april 20187 jr. Op 16-4-2018 om 18:18 zei Harmen: Die plaat kennen we inmiddels Ruud Ik zou de 3FM FM frequenties aan NPO Radio 5 geven en de rest laten doodbloeien
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.