Spring naar bijdragen
Jan-Fre

Hallo hier Hilversum

Aanbevolen berichten

Ondanks de kritische tonen, luister ik wel graag naar dit programma. Wellicht dat de diepgang soms wat ontbreekt vind ik de interactie tussen Arjan en Harm onderhoudend en de opmerkingen van Harm wel vaak geestig....maar da's persoonlijk. En ik 'voel' wel de liefde voor het medium  radio bij beide presentatoren....dus ik kijk uit naar de afleveringen die nog gaan komen....en gelukkig zijn er dat nog velen :).....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu ook de delen met als gast Jacques Klöters geluisterd. Die bevielen mij zeer !!! Fantastische fragmenten over de radio van !van heel lang geleden jaren 20 t.m 40. Jacques liet zich niet van de wijs brengen en bracht zeer deskundig de informatie, Ik ka denze delen van harte aanbevelen !

p.s. sneeuw viel mee..

Hans Marijs

bewerkt door hans558

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 31-1-2019 om 10:41 zei rauhfaser:

Jammer als er mensen zijn die afhaken, voor de 'volhouders' blijf ik beschikbaar voor opbouwend kritische opmerkingen.

Edwin

Ik heb van de week nog een poging gewaagd en 2 afleveringen beluisterd, maar er is aan de presentatie helaas nog steeds niet veranderd. Sterker nog in 1 van de afleveringen die ik beluisterde werd er zelf lacherig gedaan over een aantal negatieve reacties. Echt zonde dat Arjan voor deze opzet heeft gekozen. Zoals ik al eerder aangaf heb ik enorm heb genoten van de radioreeks 50 jaar 3FM op KXRadio, maar die al commentaren en meningen van Harm Edens na of tijdens de oude fragmenten in deze reeks zijn erg irritant en maken het beluisteren van deze podcasts wat mij betreft niet prettig.

Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei pvanklei:

Ik heb van de week nog een poging gewaagd en 2 afleveringen beluisterd, maar er is aan de presentatie helaas nog steeds niet veranderd. Sterker nog in 1 van de afleveringen die ik beluisterde werd er zelf lacherig gedaan over een aantal negatieve reacties. Echt zonde dat Arjan voor deze opzet heeft gekozen. Zoals ik al eerder aangaf heb ik enorm heb genoten van de radioreeks 50 jaar 3FM op KXRadio, maar die al commentaren en meningen van Harm Edens na of tijdens de oude fragmenten in deze reeks zijn erg irritant en maken het beluisteren van deze podcasts wat mij betreft niet prettig.

Peter

Tenenkrommend gebeuren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zegt ook iets over het "radio vakmanschap"  van Arjan. Want hij laat het gebeuren....................

"schijt aan de luisteraar, als wij maar lol hebben".

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3771
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    zilverado
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.