Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Platen Norderney

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben de actie Veronica moet aan land aan het terugluisteren. Ik hoorde Lex zeggen dat ze een paar dozen met platen mee hadden genomen.

Wat bij mij de vraag deed opkomen: was er op de Norderney een (bescheiden) fonotheek?

Geplaatst
1 uur geleden zei Jan-Fre:

Wat bij mij de vraag deed opkomen: was er op de Norderney een (bescheiden) fonotheek?

Ja

Geplaatst

Jan-Fre, ik snap je vraag naar  de omvang van de Norderney-fonotheek, maar ik snap niet wat die te maken heeft met Veronica Moet Aan Land (deze maand exact 45 jaar geleden). Dat waren immers gewoon bandprogramma's alle andere, die aan land werden opgenomen en vervolgens naar zee gebracht. Het enige verschil was dat de opname niet op Lapershoek plaatsvond, maar met publiek op de dorpspleinen van Biggekerke of Slikkerveer. De voorloper van 'Veronica Komt Naar Je Toe Deze Zomer' uit de publieke periode.

Edwin

Geplaatst

Kijk Edwin,

sorry hoor, je zit er naast. ik weet nog goed dat we in het weekend van 2 juni naar de Norderney voeren om live te gaan uitzenden ! en daar deden we dus programma's met "echte" grammofoonplaten.

Waar jij het over hebt gebeurde later in de week. Dus de vraag van Jan-Fre is volstrekt legitiem en terzake doende.

En een foto betreffende de vraag van Jan-Fre, dit was de "gehele discotheek" aan boord.

Ook nog een foto toen we naar boord gingen op 1 juni aan het eind van de middag. vlnr. Juul - Ad en Rob Out.

Erwin, als jij nou effe zorgt dat die podcasts waar Veronica de zeezender in voorkomt coreect zijn dan hoor je mij niet meer.

Want ik krijg mails van mensen die vragen aan mij of het soms klopt wat er allemaal beweerd wordt..........

Ik weet het niet want ik beluister die podcasts niet.

aanland.jpg

Boord Velzen Dick Klees-039.jpg

2.jpg

Juul ad rob boord.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
32 minuten geleden zei Juul:

Kijk Edwin,

sorry hoor, je zit er naast. ik weet nog goed dat we in het weekend van 2 juni naar de Norderney voeren om live te gaan uitzenden ! en daar deden we dus programma's met "echte" grammofoonplaten.

Waar jij het over hebt gebeurde later in de week. Dus de vraag van Jan-Fre is volstrekt legitiem en terzake doende.

En een foto betreffende de vraag van Jan-Fre, dit was de "gehele discotheek" aan boord.

Erwin, als jij nou effe zorgt dat die podcasts waar Veronica de zeezender in voorkomt coreect zijn dan hoor je mij niet meer.

Want ik krijg mails van mensen die vragen aan mij of het soms klopt wat er allemaal beweerd wordt..........

Ik weet het niet want ik beluister die podcasts niet.

aanland.jpg

Boord Velzen Dick Klees-039.jpg

2.jpg

Mooie info weer Juul. Ik heb zo even in mijn mappen gekeken. Heb van 1974-06-01 1900-2100 en 2300-2400 en van 1974-06-02  0000-0900 en 2200-2300. Heb dus het e.e.a. nog niet zie ik. Wie kan mij helpen. Groeten, Cor.

Geplaatst
Geplaatst
11 uur geleden zei Juul:

Bij mij ook dezelfde boodschap, maar dan 10 minuten.

Misschien een onhebbelijkheid van Mediafire.

Zal er even naar kijken ..

https://www.mediafire.com/file/t5ds1peesmddyyr/Radio_Veronica_-_1974-06-02_1400-1500_-_Veronica_moet_aan_land%2C_Rob_en_Lex%2C_live.mp3/file

11 uur geleden zei Juul:

Bij mij ook dezelfde boodschap, maar dan 10 minuten.

Misschien een onhebbelijkheid van Mediafire.

https://www.mediafire.com/file/t5ds1peesmddyyr/Radio_Veronica_-_1974-06-02_1400-1500_-_Veronica_moet_aan_land%2C_Rob_en_Lex%2C_live.mp3/file

deze werkt nu wel juul. 

bewerkt door Jaap De Vries

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.