Op 8-7-2019 om 17:04 zei TomO:Als Willem Ruis fan kan ik dit alleen maar hartgrondig met je eens zijn natuurlijk.
Maar we mogen ons best beseffen dat dit een andere tijd was. Middelmatigheid was de norm. Presentatoren als Berend Boudewijn en Fred Oster waren populairder dan baanbrekende sterren als Willem Ruis.
Dat denk ik ook, Tom. Het publiek van 1978 vond hem vast veel te druk en zag liever de 'gezellige' Oster.
Op 8-7-2019 om 17:41 zei thijs5326:Willem Ruis vond vooral zichzelf erg goed en kritiek op zijn manier van presenteren accepteerde hij al helemaal niet!
Dat eerste geloof ik wel (op zich niet onlogisch, want hij wist wat hij deed en waarom). Hij zal inderdaad lastig te coachen zijn geweest. Dat gold vooral in zijn laatste twee jaar (de VARA-tijd) volgens mij.
Edwin
Bedankt, Henk. Geinig materiaal...
Benno
Off topic: ik wist niet dat Berend zo'n slechte presentator was. Wát een verschil met Ruis! (En wat een niveauverschil met wijlen zijn vrouw).
Edwin
Als Willem Ruis fan kan ik dit alleen maar hartgrondig met je eens zijn natuurlijk.
Maar we mogen ons best beseffen dat dit een andere tijd was. Middelmatigheid was de norm. Presentatoren als Berend Boudewijn en Fred Oster waren populairder dan baanbrekende sterren als Willem Ruis.
Hij was z'n tijd ver vooruit. Daarom zijn zijn shows (vaak) zo geweldig om terug te zien.
Tom
Willem Ruis vond vond vooral zichzelf erg goed en kritiek op zijn manier van presenteren accepteerde hij al helemaal niet!