veronica verkeer spot
Featured Replies
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.
Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.
Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.
Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.
Bij het kopje 'Veronica verkeersinformatie' moet ik aan wat anders denken.
maar de tekst is overduidelijk waar het om gaat!
Maar het onderwerp past niet bij de tekst.
Binnenkort maar weer uitzenden dan
Ik heb die spots gemaakt maar ik kan me zo gauw dit muziekje niet heugen.
Tja Peter op www.soundscapes.info staat de discografie uiteindelijke versie en daar staat nooit een onderwerp bij en gaat het mij vooral om de verklarende tekst.
Dus ‘Pas uw snelheid aan’ geeft aan dat je je aan een minimum snelheid moet houden?
Ik schat jouw IQ hoog genoeg in Douwe dat je dat antwoord zelf wel in de goede weg kunt buigen! Op maar weer naar een volgende vondst!
Hans laat ze maar l...en hoor,
Weer een leuke vondst bedankt voor AL je goede werk
Dyo
Aussieland
dank Dyo gelukkig weet ik wie het wel waarderen, soms hebben mensen de behoefte iets kwijt te willen en die hoor je anders niet in de categorie dankbaarheid
Heeft niets met waarderen te maken. Als er iets niet klopt dan vind ik dat een taak om te melden. Ik kan er ook niets aan doen dat sommige mede forumleden dan meteen op hun teentjes getrapt zijn. Je zou dan ook kunnen zeggen 'dank voor de opmerking ik pas het aan'.
ik heb het gisteren ook direct aangepast. Verdere discussie is naar mijn mening nutteloos, tijd kan door mij beter worden gebruikt