Geplaatst 2 maart 20205 jr. Ik las dat er weer een nieuw Talkradio initiatief in Nederland komt. Zijn er nog ergens oude opnames van Talkradio 1395 AM te vinden. Heeft iemand deze en zouden deze gedeeld kunnen worden hier? B.v.d. 2 maart 20205 jr. bewerkt door radiofreak31
Geplaatst 3 maart 20205 jr. 14 uur geleden zei radiofreak31: Ik las dat er weer een nieuw Talkradio initiatief in Nederland komt. Zijn er nog ergens oude opnames van Talkradio 1395 AM te vinden. Heeft iemand deze en zouden deze gedeeld kunnen worden hier? B.v.d. Daar heb ik in die tijd ook regelmatig naar geluisterd. Praatradio met soms best wel boeiende discussies. Vroeg mij ook al een tijdje af of hier nog opnames of jingles van zijn.
Geplaatst 6 maart 20205 jr. Auteur Kerstuitzending met Beau van Erven Dorens en Frederique Spigt zo te horen.
Geplaatst 6 maart 20205 jr. Geweldig, veel dank! Talk 1395 was ook een legendarisch station. Helaas maar kort bestaan en weinig opnames van volgens mij. Beau en Theo van Gogh waren mijn favoriet.
Geplaatst 6 maart6 mrt Weet iemand of er nog opnames zijn van Nachtvlucht 1395 AM Ondanks dat ik het mocht presenteren heb ik geen opnames. Wie kan me helpen
Geplaatst 6 maart6 mrt Hé Bart, Hoe is het met je? Sinds de TROS tijd zijn we elkaar uit het oog verloren....................... 6 maart6 mrt bewerkt door Juul
Geplaatst 10 maart10 mrt Op 6-3-2025 om 12:07 zei Bart Nachtvlucht: Weet iemand of er nog opnames zijn van Nachtvlucht 1395 AM Ondanks dat ik het mocht presenteren heb ik geen opnames. Wie kan me helpen Welkom op Radiotrefpunt! Helaas geen opnames hier, maar wel leuk om te zien dat je de weg hier naartoe hebt gevonden Ik help je hopen dat er wat opduikt, las me er toevallig recentelijk over in (naar aanleiding van het werk van van Gogh voor deze zender).
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.