Op 26-6-2020 om 11:43 zei rauhfaser:Ha Henk, al had ik er al een paar, helemaal in de roos, die saxofoonfiller herinner ik me ook goed uit de periode dat ik net ging luisteren, 1976/'77. Felix slaagde er door dit soort dingen in een programma waarin de platen 'schoon' werden gedraaid toch snelheid mee te geven.
Een andere die ik nog zoek ik een jingle van Peter Holland voor de NH 'Denk eraan: verzoekjes voor dit programma, uitsluitend via de erkende platenhandel'. Dit was met een klassiek thema op de achtergrond. Volgens mij een heel bekende compositie, maar ik zit niet zo in de klassieken.
Edwin
Ik weet precies welke jij bedoeld Edwin maar deze heb ik helaas niet.
Beste Marcel.
Hier het een en ander van de NHP jingels en tunes.
Groetjes Henk.
dank!
Hartelijk Bedankt voor de jingles.
Dag Radio en forum vrienden
Bedankt voor de geweldige en mooie tunes van Felix.
Heb een vraag de saxafoonfiller is deze filler ook gebruikt bij de zeezenders?
Gr Johan
Hallo Henk,
In je file staat Charles Fox dat numer komt van
De film Foul play. Dan kan je dat even aan vullen.
Groetjes
Dyo
Aussieland
Veel dank, Rauhfaser en Hartoghenk voor die heerlijke jingles rond de Nationale Hitparade / Felix Meurders....Paul Mauriat, bezorgt me telkens weer kippenvel....(voor mij) zo verbonden aan een tijd die niet meer is....waarbij als (puber)jongetje gekluisterd zat aan de radio als hij elke week weer langs kwam: De Nationale Hitparade met de onovertroffen Felix Meurders....
Ha Henk, al had ik er al een paar, helemaal in de roos, die saxofoonfiller herinner ik me ook goed uit de periode dat ik net ging luisteren, 1976/'77. Felix slaagde er door dit soort dingen in een programma waarin de platen 'schoon' werden gedraaid toch snelheid mee te geven.
Een andere die ik nog zoek ik een jingle van Peter Holland voor de NH 'Denk eraan: verzoekjes voor dit programma, uitsluitend via de erkende platenhandel'. Dit was met een klassiek thema op de achtergrond. Volgens mij een heel bekende compositie, maar ik zit niet zo in de klassieken.
Edwin
Ik dacht het niet.
Klinkt inderdaad lekker.
Dit nummer was begin jaren '80 ook de tune van AVRO's Fietscross geweest.
Groeten, Arnold.