rni gay jingle robin banks
Featured Replies
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.
Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.
Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.
Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.
ik vind hem geweldig, ook dit zou nu niet meer zo kunnen.
Zo een tekst: klink ik als van uit een badkamer? dat klopt ik heb daar sex
Theo
Toen ook al niet, is (dus) ook nooit uitgezonden op RNI.
Wel hadden op Radio Caroline (jaren 70) alle homo dj's een tijdje (lang) hun eigen gay naam jingle.
RNI goes dx is iets bekender. Het zou me niet verbazen dat er op A.J.'s tapes nog heel wat materiaal te vinden is dat niet is uitgezonden. A.J. bewaarde alles mooi, terwijl anderen banden met probeersels opnieuw gebruikt hebben om andere spots of programma's op te nemen.
AJ werkte veel met 'stukjes' programma die nadien met invulling van de al aangekondigde muziek een totaal uur werden. Er is een aantal RNI goes DX bewaard gebleven. Daarnaast speciale programma's voor Kerst, Stevie Wonder Special, Radio Nova opening en meer. Nog veel te beluisteren. In de fb groep RNI wordt het aangeboden. Eén van de volgers daar is Edwin Bollier. Foto materiaal is ook mooi en komt tzt in ons Offshore Radio Archief op Flickr