Geplaatst 29 juni 20215 jr. Dag Radiovrienden , Afgelopen week heb ik een oude sleutelhanger gekocht , gewoon omdat het wel een leuk aandenken was aan Mi Amigo . Mijn vraag is hou oud is dit en wanneer en waar werden deze sleutelhangertjes gemaakt? Ik had deze sleutelhangers nog niet eerder gezien , het komt wat goedkoop over lijkt op een stukje Hardhout . Wie helpt mij verder ? Groeten van peter ( pd2pk) Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 juni 20215 jr. Dear Peter, I remember buying one of these, along with a Mi Amigo t-shirt in 1976 (around November) from the Mi Amigo Fan Club in Wevelgem, Belgium. Although they look like hardwood, they were made of plastic. Mvg, John C
Geplaatst 29 juni 20215 jr. Dear Rieni, I paid for membership of the Mi Amigo Fan Club. Every 3 months I received the Mi Amigo Fanblad. Several items were advertised in addition to the above, there were glass tumblers with the Mi Amigo Logo on them. Mvg, John C
Geplaatst 30 juni 20215 jr. Auteur Many thanks for this information about this item of Mi Amigo , did anyone knows were this hangers were made ? Greetings pd2pk 16 uur geleden zei Lokeend: Mag ik vragen waar je hem gekocht heb? Grt Rieni Ja tuurlijk mag je dat vragen , het lag in een bak met sleutelhangers bij de kringloop 0, 50 eurocent ik hoefde niet na te denken of ik het geld wel had .....
Geplaatst 2 juli 20215 jr. Bijgaand twee spots terzake uit het Playa de Aro archief Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren MiAmigoPakket-Bert MiAmigoPakket-Peter
Geplaatst 2 juli 20215 jr. 8 uur geleden zei Albatrosstudio: Bijgaand twee spots terzake uit het Playa de Aro archief Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren MiAmigoPakket-Bert MiAmigoPakket-Peter Dank voor de spots Douwe. Voor mij zijn dit foto's, stickers en sleutelhangers op zich.
Geplaatst 2 juli 20215 jr. En hier nog meer info: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 juli 20215 jr. 13 uur geleden zei Juul: En hier nog meer info: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Mooie tijd
Geplaatst 3 juli 20215 jr. Auteur Prachtig Mannen wat een informatie tja een Mi Amigo pakket die lag helaas niet bij de sleutelhanger , groetjes Peter ( pd2pk)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.