Geplaatst 31 augustus 20214 jr. Populair bericht Hier zijn via Mixcloud 2 programma's in het kader van 31 augustus 74. Vooral dat van Extra AM vind ik een aanrader!
Geplaatst 1 september 20214 jr. Auteur Ik zend je een PB met de links. Mixcloud heeft geen download functie al zijn er wel trucs en software apps waarmee het kan.
Geplaatst 2 september 20214 jr. Auteur 1 uur geleden zei Bart Van Peer: Hoi Ed. Je mag de links ook naar mij sturen. Heb je een PB gezonden!
Geplaatst 2 september 20214 jr. 2 uur geleden zei Gerrit: Mag hier geen geconverteerde versie geplaatst worden? Dit is een gratis converter die Audio van o.a. Youtube maar ook van Mixcloud binnen haalt. https://www.mediahuman.com/youtube-to-mp3/3/
Geplaatst 2 september 20214 jr. 2 uur geleden zei Gerrit: Mag hier geen geconverteerde versie geplaatst worden? Nee. Daar is op 5 april van dit jaar al een mededeling over geweest:
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.