Spring naar bijdragen

KRO Rauhfaser en Nieuwsbox en Gort en Watergruwel


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Edwin,

 

Je geeft een prima omschrijving van het programma.

Hier ben ik ontzettend 😃 blij mee, hartelijk dank, ik ga de komende dagen naar alles luisteren.

 

Ik heb nog een flinke stapel tapes die gedigitaliseerd moeten worden en wellicht zitten er nog wat KRO-opnamen bij, ik weet het niet. Mocht het zo zijn dan laat ik dat weten.

 

Groeten, Gerrit

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel blij mee! Mooi tijdsbeeld, juist ook door de actualiteiten die langskomen. En fijne muziek! Hadden Vara en Kro rond 1979 maar een eigen station kunnen beginnen, dat was een geweldig popstation geweest.

 

'Gort en Watergruwel' vond ik altijd zo'n fascinerende titel, maar Google leert me nu dat het gewoon een gerecht is (althans Watergruwel, met gort als een van de ingrediënten).

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Hallo, dit is zo'n forum waar ik af  en toe eens terechtkom als ik last heb van jeugdsentiment. Rauhfaser valt daar niet onder, want dat is van voor mijn tijd, begon pas in 1982 met radio luisteren (en toen eigenlijk alleen nog top40, later volgden Avondspits, Weeshuis, Ronflonflon, etc). Maar ik ben hier wel heel benieuwd naar. Als het kan zou ik graag nog een keer nieuwe link krijgen die het doet! 

groeten,

erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.