Spring naar bijdragen

Norderney website


Juul

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...

Dag Juul, heel erg bedankt voor jullie inspanning om de site weer up to date te maken. Je moet weten dat ik bij mij in de winkel veel klanten krijg aan wie ik over de Norderney site vertel en ook laat zien als ze een Mac bij me kopen. Ik werk bij een premium Apple reseller. Vaak zijn dat natuurlijk leeftijdgenoten die behoefte hebben aan nostalgie. Die nostalgie is ook vaak een troost in moeilijke tijden.
Zo had ik een poos terug een ouder echtpaar in de winkel waarvan de vrouw lang uit het dagelijks leven was door ernstige ziekte .
Ze was bij me en we hadden het over de muziek en radio van toen. En toen liet ik de Norderney website zien. Wat vonden ze dat ontroerend mooi.En wat gingen ze blij naar huis om verder te kijken.
 

Ik hoop dat jij ,Ad en alle medewerkers aan dit project beseffen hoezeer mensen genieten als ze dit zien en horen.

Dit hoort bij onze generatie en dat koesteren we.
 

Nog maal heel veel dank.

Wim de Lang 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal met de jaren te maken hebben, maar ik krijg steeds meer waardering (en bewondering) voor jou, Juul en Ad, voor al het werk dat jullie erin hebben gestoken en tijd. Prachtig stuk historie dat op deze manier ook voor de nieuwere generaties bewaard blijft. Top, dank, Grts Eric

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei wim1958:

Dag Juul, heel erg bedankt voor jullie inspanning om de site weer up to date te maken. Je moet weten dat ik bij mij in de winkel veel klanten krijg aan wie ik over de Norderney site vertel en ook laat zien als ze een Mac bij me kopen. Ik werk bij een premium Apple reseller. Vaak zijn dat natuurlijk leeftijdgenoten die behoefte hebben aan nostalgie. Die nostalgie is ook vaak een troost in moeilijke tijden.
Zo had ik een poos terug een ouder echtpaar in de winkel waarvan de vrouw lang uit het dagelijks leven was door ernstige ziekte .
Ze was bij me en we hadden het over de muziek en radio van toen. En toen liet ik de Norderney website zien. Wat vonden ze dat ontroerend mooi.En wat gingen ze blij naar huis om verder te kijken.
 

Ik hoop dat jij ,Ad en alle medewerkers aan dit project beseffen hoezeer mensen genieten als ze dit zien en horen.

Dit hoort bij onze generatie en dat koesteren we.
 

Nog maal heel veel dank.

Wim de Lang 

 

 

Ben je dan ook Mac gebruiker Wim?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor deze update, Juul. Op de nieuwe website is de historie mooi weergegeven, met het menu bovenin om het jaar te kiezen en alle informatie over een bepaald jaar op één webpagina. Zo komt jouw mooie document nog beter tot z'n recht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei wim1958:

Ik heb een Mac mini , wel een oudje hoor uit 2014. Maar doet wat ik er mee wil.

 

 

Aha,

 

Ik heb een iMAC 27"  uit 2012  met High Sierra.

En alles dat ik wil doet ie.........................

Wel heb ik er in december een SSD in gekregen. Lekker snel.

 

 

 

 

54 minuten geleden zei Ben:

Bedankt voor deze update, Juul. Op de nieuwe website is de historie mooi weergegeven, met het menu bovenin om het jaar te kiezen en alle informatie over een bepaald jaar op één webpagina. Zo komt jouw mooie document nog beter tot z'n recht!

 

 

Dag Ben,

 

Ik geef het door aan de ontwerper. Nu moet ik binnenkort nog wat kleine updates  doen kwa historie.

 

Maar ik ben erg druk om ons archief te schonen want het moet stukje voor stukje naar B&G.

Ik moet alles verduidelijken want sommige zaken zegt hen niks. En da's ook logisch.

Soms heb ik er geen zin meer in................."de jaren gaan tellen"

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.