Spring naar bijdragen

MuziekExpres (24 juli 1966)


Rob1955

Aanbevolen berichten

Het is jammer dat deze meneer op vragen aan hem via PB gewoon al tijden niet antwoord en ook niet even de bron vermeld.

Onze master 1601.  Dus niet van de radio opgenomen.

En dit hier maar "neer flikkerd".

Even bedanken of zoiets is er niet bij.

Nog even en ik verbied het hem !  En ik ga vragen aan de beheerders dat zo nog langer goed te vinden.  Zonder onze toestemming is dat het schenden van copyright.

Gelukkig zijn er mensen hier die dat wel allemaal keurig doen.................

 

Ik ben boos.

  • Vind ik leuk 3
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Martin1968:

Ik heb dit programma in al mijn onschuld vijf jaar geleden gedownload.

Dat was bij de buren en de bron was toen Hans Hendriks.

 

Overigens geldt voor vrijwel alle opnames die Rob1955 aanbiedt, dat ik die al jaren heb.

Daarom ontgaat het probleem mij eerlijk gezegd totaal.

Martin het is geen probleem om iets nogmaals te plaatsen maar dan dus met de vermelding :  Met dank aan @Stichting Nordereney er bij te vermelden . En nu zet ik weer dit uurtje een keer op omdat ik het ook gewoon heb staan en van de muziek geniet .

  • Vind ik leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Juul:

Ik stel er prijs op dat als het een studio opname betreft en dat is bij Rob1955 vaak het geval, bronvermelding te plaatsen.

Dat is alles.

Opnamen van de radio, airchecks, maken mij niet uit.

Nu hoe weet je dat iets van een master afkomt?  Simpel, als het schoon  begint en eindigt kun je er "donder" op zeggen dat het van een master komt.

Meer vraag ik niet.

 

Nogmaals ik zou zo graag in kontakt komen met "Rob1995" om te communiceren maar dat wil ie kennelijk niet.........

En da's jammer.

En het is een dankbaar iets, vind ik. Mensen die moeite gedaan hebben om oud spul - origineel - te delen en het prijsgaven. Al luister ikzelf liever naar de middengolfopnamen, maar heb ik altijd genoten van het werk wat Juul en Ad verricht hebben en erg dankbaar.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iets eenmaal gratis op internet is gezet en niemand steekt er een stokje voor, verlies je daar de controle over en zal het vrijelijk de ronde doen. Al snel vraagt dan nauwelijks nog iemand zich af waar het vandaan komt, en al helemaal niet of er nog auteursrechten op rusten.

 

Dat is het onvermijdeljke gevolg van 'Delen is het nieuwe bezitten'. 

bewerkt door Will Stevens
  • Vind ik leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je maakt in je eerste zin al een enorme denkfout: Wie zegt dat als iets op internet staat dat het gratis is? Niemand!

Kijk even bij Google afbeeldingen, daar staat altijd dat het beeldmateriaal auteursrechtelijk beschermd kan zijn.

In 99% van de gevallen IS dat ook zo!

Dit is echt een héél naïeve veronderstelling...

  • Vind ik leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Harm ten Brink:

Je maakt in je eerste zin al een enorme denkfout: Wie zegt dat als iets op internet staat dat het gratis is? Niemand!

 

 

Goed lezen! Dat zeg ik toch ook niet? Er staat: 'ALS iets gratis op internet is gezet...' Ik doel daarbij dus op bestanden die gratis worden aangeboden, zoals bijvoorbeeld op dit forum.

bewerkt door Will Stevens
  • Vind ik leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Martin1968:

Om een lang verhaal kort te maken: ,,Dank aan de oorspronkelijke uploader'' is een absolute dooddoener,

is hier eerder reeds geconcludeerd.

Ik kan het ook gewoon weglaten.  Dat doe ik bewust niet. Er staat nog een aanvullende zin achter, die je helaas negeert. Jammer dat je ook op de rest van mijn betoog (het bestaansrecht van dit forum en vergelijkbare fora op lange termijn) niet ingaat.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.