Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
6 uur geleden zei Martin1968:

Hebben hebben hebben 😉

Hahaha, inderdaad! Maar dan wel lezen Martin en niet gelijk uit de verpakking in de boekenkast 🙂

4 uur geleden zei Lokeend:

Waar te koop?

2 seconden googlen en je ziet het Lokeend.

Geplaatst
17 uur geleden zei Albatrosstudio:

Hahaha, inderdaad! Maar dan wel lezen Martin en niet gelijk uit de verpakking in de boekenkast 🙂

Sorry was maar een vraag, meestal aparte site's meestal vandaar de vraag.  Grt Rieni

Geplaatst
Op 9-2-2022 om 21:17 zei Albatrosstudio:

Sorry was maar een vraag, meestal aparte site's meestal vandaar de vraag.  Grt Rieni

Wel apart boek wordt pas gedrukt als je betaald hebt. Rieni.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Lokeend:

Wel apart boek wordt pas gedrukt als je betaald hebt. Rieni.

Begrijp niet wat je bedoelt. Ik betaalde twee boeken en had ze twee dagen later in huis.

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
18 uur geleden zei Albatrosstudio:

Begrijp niet wat je bedoelt. Ik betaalde twee boeken en had ze twee dagen later in huis.

Nee als je het betaald hebt dan gaan ze het pas drukken, als het gedrukt is wordt het opgestuurd. Duurt tussen de 5 en 7 werkdagen.  Rieni.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Lokeend:

Nee als je het betaald hebt dan gaan ze het pas drukken, als het gedrukt is wordt het opgestuurd. Duurt tussen de 5 en 7 werkdagen.  Rieni.

Waarschijnlijk hebt u Albatrosstudio de boeken ergens anders dan mij besteld. Ik heb ze bij Shop my books besteld.  Rieni

Geplaatst
  • Auteur
Op 14-2-2022 om 17:20 zei Lokeend:

Waarschijnlijk hebt u Albatrosstudio de boeken ergens anders dan mij besteld. Ik heb ze bij Shop my books besteld.  Rieni

Daar heb ik ze (2) ook besteld vorige week zondag en twee dagen later lagen ze in de bus. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Daar heb ik ze (2) ook besteld vorige week zondag en twee dagen later lagen ze in de bus. 

Ik heb ze naar een week nog niet in huis, maar ik wacht nog rustig af. Is het boek leuk om te lezen. Nog iets wat we nog niet wisten Albatrosstudo?

Rieni

Geplaatst

Boek vandaag ontvangen. Goed verhaal. Vind alleen de prijs iets-wat te hoog voor een boek van 42,  pagina's, zonder foto's. Letters zijn duidelijk.

Hoe dan ook ben blij het boek te hebben, gelezen en dat deze nu ik mijn boekenkast staat.

bewerkt door DirkDelete

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.