Geplaatst 9 februari 20223 jr. Populair bericht Weer een mooi boekwerkje aan de verzameling toegevoegd. Â Â
Geplaatst 9 februari 20223 jr. 1 uur geleden zei Martin1968: Hebben hebben hebben 😉 Slechts 42 pagina's. Dat lees je in een handomdraai uit.
Geplaatst 9 februari 20223 jr. Auteur 6 uur geleden zei Martin1968: Hebben hebben hebben 😉 Hahaha, inderdaad! Maar dan wel lezen Martin en niet gelijk uit de verpakking in de boekenkast 🙂  4 uur geleden zei Lokeend: Waar te koop?  2 seconden googlen en je ziet het Lokeend.
Geplaatst 10 februari 20223 jr. https://www.vpro.nl/speel~POMS_VPRO_611540~interview-van-ineke-van-den-bergen-met-sylvain-tack-het-evenement~.html  Om het compleet te maken, van de VPRO site, het complete interview met Sylvain Tack 9 oktober 1986 Â
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 17 uur geleden zei Albatrosstudio: Hahaha, inderdaad! Maar dan wel lezen Martin en niet gelijk uit de verpakking in de boekenkast 🙂  2 seconden googlen en je ziet het Lokeend. Sorry was maar een vraag, meestal aparte site's meestal vandaar de vraag. Grt Rieni Â
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Op 9-2-2022 om 21:17 zei Albatrosstudio: Hahaha, inderdaad! Maar dan wel lezen Martin en niet gelijk uit de verpakking in de boekenkast 🙂  2 seconden googlen en je ziet het Lokeend. Sorry was maar een vraag, meestal aparte site's meestal vandaar de vraag. Grt Rieni  Wel apart boek wordt pas gedrukt als je betaald hebt. Rieni.
Geplaatst 13 februari 20223 jr. Auteur 1 uur geleden zei Lokeend: Wel apart boek wordt pas gedrukt als je betaald hebt. Rieni. Begrijp niet wat je bedoelt. Ik betaalde twee boeken en had ze twee dagen later in huis. 13 februari 20223 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 14 februari 20223 jr. 11 uur geleden zei Lokeend: Sorry was maar een vraag, meestal aparte site's meestal vandaar de vraag. Grt Rieni  Wel apart boek wordt pas gedrukt als je betaald hebt. Rieni.  Zal ik je eens helpen hé. https://www.standaardboekhandel.be/p/sylvain-tack-en-ik-9789464518412
Geplaatst 14 februari 20223 jr. 18 uur geleden zei Albatrosstudio: Begrijp niet wat je bedoelt. Ik betaalde twee boeken en had ze twee dagen later in huis. Nee als je het betaald hebt dan gaan ze het pas drukken, als het gedrukt is wordt het opgestuurd. Duurt tussen de 5 en 7 werkdagen. Rieni.
Geplaatst 14 februari 20223 jr. 22 minuten geleden zei Lokeend: Nee als je het betaald hebt dan gaan ze het pas drukken, als het gedrukt is wordt het opgestuurd. Duurt tussen de 5 en 7 werkdagen. Rieni. Waarschijnlijk hebt u Albatrosstudio de boeken ergens anders dan mij besteld. Ik heb ze bij Shop my books besteld. Rieni
Geplaatst 14 februari 20223 jr. 58 minuten geleden zei Lokeend: Nee als je het betaald hebt dan gaan ze het pas drukken, als het gedrukt is wordt het opgestuurd. Duurt tussen de 5 en 7 werkdagen. Rieni.  https://nl.wikipedia.org/wiki/Printing_on_demand
Geplaatst 15 februari 20223 jr. Auteur Op 14-2-2022 om 17:20 zei Lokeend: Waarschijnlijk hebt u Albatrosstudio de boeken ergens anders dan mij besteld. Ik heb ze bij Shop my books besteld. Rieni Daar heb ik ze (2) ook besteld vorige week zondag en twee dagen later lagen ze in de bus.Â
Geplaatst 15 februari 20223 jr. 2 uur geleden zei Albatrosstudio: Daar heb ik ze (2) ook besteld vorige week zondag en twee dagen later lagen ze in de bus. Ik heb ze naar een week nog niet in huis, maar ik wacht nog rustig af. Is het boek leuk om te lezen. Nog iets wat we nog niet wisten Albatrosstudo? Rieni
Geplaatst 16 februari 20223 jr. Boek vandaag ontvangen. Goed verhaal. Vind alleen de prijs iets-wat te hoog voor een boek van 42, pagina's, zonder foto's. Letters zijn duidelijk. Hoe dan ook ben blij het boek te hebben, gelezen en dat deze nu ik mijn boekenkast staat. 16 februari 20223 jr. bewerkt door DirkDelete
Geplaatst 16 februari 20223 jr. Vandaag ik ook het boek ontvangen. Leuk verhaal, jammer dat er geen foto's instaan. Â
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.