Geplaatst 9 februari 20223 jr. Populair bericht hoping you 're all like it. https://www11.zippyshare.com/v/GiPfFUEX/file.html
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 3 uur geleden zei Erik: hoping you 're all like it. I like the Jingles but I don't. like Zippyshare!
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Dank je wel, Erik. Ik gebruik Firefox, met Cookie Auto Delete, AdBlocker ultimate en Ghostery, en heb dankzij deze combinatie nooit problemen met Zippyshare. Groet, Jan 10 februari 20223 jr. bewerkt door jan227
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Auteur Dank je voor je reactie Jan, ik begrijp dat het dan meer aan de browser ligt en ik kan dus doorgaan met zippyshare. naar mijn weten is dat een hele goede dienst, maar wat is een beter alternatief ? Want er staan nog een paarmooie series op de rol, oa mi amigo en monique met zeer exclusief werk nog niet eerder in zon mooie kwaliteit
Geplaatst 10 februari 20223 jr. GEWELDIG mooi is dit weer ERIK heel erg bedankt hiervoor en ben heel benieuwd wat er nog meer komt groetjes romy
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 50 minuten geleden zei Erik: Dank je voor je reactie Jan, ik begrijp dat het dan meer aan de browser ligt en ik kan dus doorgaan met zippyshare. naar mijn weten is dat een hele goede dienst, maar wat is een beter alternatief ? Want er staan nog een paarmooie series op de rol, oa mi amigo en monique met zeer exclusief werk nog niet eerder in zon mooie kwaliteit de meesten hier gebruiken tegenwoordig pixeldrain.com of krakenfiles.com om eventuele problemen bij een aantal gebruikers te vermijden
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Auteur Perfect en dank voor je positieve bijdrage Bert, daar ga ik wat mee proberen de volgende serie
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 2 uur geleden zei Erik: Dank je voor je reactie Jan, ik begrijp dat het dan meer aan de browser ligt en ik kan dus doorgaan met zippyshare. naar mijn weten is dat een hele goede dienst, maar wat is een beter alternatief ? Want er staan nog een paarmooie series op de rol, oa mi amigo en monique met zeer exclusief werk nog niet eerder in zon mooie kwaliteit Hallo Erik, ik gebruik zelf Krakenfiles, daar kun je 25 GB een half jaar lang laten staan. Werkt snel, en is gratis. Bedankt voor het plaatsen van de files. Groet, Jan
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Auteur Hallo Jan ik heb het genoteerd, fijn dat je nog even de moeite nam met deze mooie aanvulling, Groet, Erik
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Hoe dan ook, ik krijg het niet gedownload. Beland op alllei vage websites. (ben niet bang voor virussen op m'n MAC ) Maar het lukt gewoon niet. Is er iemand die het wel "gewoon" via WeTransfer" kan doen? Dank, "Big L" fan. Juul
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 20 minuten geleden zei Juul: Beland op alllei vage websites Dat heb ik dus ook. Na ik weet niet hoeveel pogingen uiteindelijk wel gelukt maar als het effe niet hoeft liever geen zippyshare. Snap best dat zo'n gratis dienst ergens zijn geld vandaan moet halen maar volgens mij jaag je hiermee nieuwe gebruikers juist weg. zet hem wel ff ergens op mijn stack.
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Hoop dat dit beter werkt. Met dank aan Erik! https://elmlouter.stackstorage.com/s/all_jingle_Big_L
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Ed, Kijk daar heb ik wat aan !!! Heel veel dank. Juul 10 februari 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Zal an mij liggen maar het bestand geef achter elkaar maar 20 jingles in plaats van 266. of snap ik het niet kan ook? Zojuist zei johan: Zal aan mij liggen maar het bestand geef achter elkaar maar 20 jingles in plaats van 266. of snap ik het niet kan ook?
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 59 minuten geleden zei PowerMusic: Hoop dat dit beter werkt. Met dank aan Erik! https://elmlouter.stackstorage.com/s/all_jingle_Big_L Super, dank je Ed.
Geplaatst 10 februari 20223 jr. Auteur Straks komt ook 538 met 538 jingles , maak je borst maar vast nat Johan ! groetjes , Erik
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 39 minuten geleden zei johan: Zal an mij liggen maar het bestand geef achter elkaar maar 20 jingles in plaats van 266. of snap ik het niet kan ook? Ik denk dat je het verkeerd leest 266 was de frequentie in meters van Big L. Ik heb ze overigens niet geteld maar het zijn er zeker meer dan 20. 10 februari 20223 jr. bewerkt door PowerMusic
Geplaatst 10 februari 20223 jr. 7 uur geleden zei Erik: ik begrijp dat het dan meer aan de browser ligt en ik kan dus doorgaan met zippyshare. De meeste browsers hebben problemen met de troep op de site van Zippyshare en met Cookie Auto Delete, AdBlocker ultimate en Ghostery en ook Malwarebytes en een goede virusscanner hou je het 'gevaar' wel onder controle. Maar op bijvoorbeeld cyberlocker Pixeldrain heb je al die extra bescherming niet nodig.
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Op 10-2-2022 om 00:07 zei Erik: hoping you 're all like it. https://www11.zippyshare.com/v/GiPfFUEX/file.html Jingles komen van de Ray Anderson dubbel CD denk ik.
Geplaatst 11 februari 20223 jr. 1 uur geleden zei Albatrosstudio: Jingles komen van de Ray Anderson dubbel CD denk ik. De drop outs zitten op dezelfde plekjes...
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Auteur Uitstekend speurwerk heren recherche! sommige zijn van dezellfde carts, 12 februari 20223 jr. bewerkt door Erik
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.