Geplaatst 5 maart 20223 jr. Populair bericht RNI-19731229-1000-1200-Onbekend-ADSportEnSportwereld.mp3 Weet iemand wie dit programma presenteerde?
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Populair bericht 40 minutes ago, Vincent said: RNI-19731229-1000-1200-Onbekend-ADSportEnSportwereld.mp3 Weet iemand wie dit programma presenteerde? Beste Vincent, I have this file and it says the presenters are Ferry de Groot and Nico Steenbergen. Mvg, John C
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Noordzee AD Sport & Sportwereld - MediaPages.nl staat ook info over dit programma Radio Noordzee Internationaal (14/10/1972): Mart Smeets en Harry Vermeegen - 'AD Sportwereld' by RadioVisie | Mixcloud Dus er zijn vele die het presenteerde maar hier hoor ik dus Nico .... 5 maart 20223 jr. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Volgens mij is het niet Nico Steenbergen. Die is gestopt bij RNI begin november 1973. Maar wie wel? Ik weet het niet. Gerard
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Ik heb ook geluisterd en geen stem herkend. Inderdaad, Nico hoor ik niet en Ferry was per Oktober (na het DVM "probleem") weg bij RNI. In de aftiteling hoor ik een aantal namen, die ik niet zou herkennen aan hun stem. Mogelijk zijn het twee van die, maar welke, ik weet het niet.
Geplaatst 5 maart 20223 jr. 2 minuten geleden zei Ben: Ik heb ook geluisterd en geen stem herkend. Inderdaad, Nico hoor ik niet en Ferry was per Oktober (na het DVM "probleem") weg bij RNI. In de aftiteling hoor ik een aantal namen, die ik niet zou herkennen aan hun stem. Mogelijk zijn het twee van die, maar welke, ik weet het niet. Ben, Voor dat dilemma sta ik ook. Op het eind worden alle medewerkers genoemd, die in 1973 meegewerkt hebben aan dit sportprogramma, waaronder Nico Steenbergen. De persoon die dit doet laat hierbij niet duidelijk blijken, wie hij nu zelf is. Gerard
Geplaatst 5 maart 20223 jr. wordt weer een zoekplaatje dus ....heb hier door wel weer mooie opnames er bij dank aan vincent
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Populair bericht Op 12:50 hoor ik dat Hidde vd Ploeg een van de "RNI stemmen" is. Op 31:40 wordt Harry Vriend genoemd. Op 51:30 wordt Hans Briant(?) genoemd en om 1:01:00 Harry Vermeegen en Mart Smeets. Zou de presentator dan misschien Erik Post zijn? 5 maart 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 5 maart 20223 jr. 23 minuten geleden zei Ben: Op 12:50 hoor ik dat Hidde vd Ploeg een van de "RNI stemmen" is. Op 31:40 wordt Harry Vriend genoemd. Op 51:30 wordt Hans Briant(?) genoemd en om 1:01:00 Harry Vermeegen en Mart Smeets. Zou de presentator dan misschien Erik Post zijn? Het rijtje aflopend Ben zou het wel moeten denk ik zo.
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Populair bericht https://pixeldrain.com/u/UgtDYpw8 RNI 16-06-1974 0948-1021 Erik Post Agenda Hier een programma met Erik Post. Kan iemand deze stem vergelijken met de stem van het sportprogramma? Dan kunnen we vaststellen of Erik Post inderdaad de persoon is, die het sportprogramma presenteert. Ik heb er helaas geen tijd voor nu. Gerard
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Populair bericht 6 minuten geleden zei Ben: Bedankt, Gerard. Ik hoor dezelfde stem. Ben, Dank je wel. Dan kunnen we de naam van Erik Post invullen.
Geplaatst 5 maart 20223 jr. Mooi zo geregeld Gerard en weer wat geschiedenis terug gevonden. zelf zoek ik nog opnames van vader abraham op noordzee .
Geplaatst 6 maart 20223 jr. Die zat dus al bijna achttien jaar in mijn archief, met Nico Steenbergen vermeld als presentator... Dank heren voor de correctie!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.