Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Met googlen kan ik niet zo veel info over dit station vinden, behalve dat het de opvolger zou zijn van Jazz FM en dat het van 1 Januari 1998 tot 9 juni 1999 zou hebben uitgezonden. De frequentie werd toen overgenomen door BNR

JFK-FM 99.9 MHz 06-06-1999 8:56-10:31

Wie weet wat meer (behalve wat je via google kan vinden) over dit station?

Geplaatst
  • Populair bericht
3 uur geleden zei Ben:

Ik vond dat Jazzy/Funk/Kool  toendertijd een grote teleurstelling, het werd in de begintijd (mede) geprogrammeerd door Tom Mulder, met veel slappe smooth jazz, saaie instrumentale jazz, heel veel Sade en als er eens een leuke gouwe ouwe werd gedraaid was het vaak Marvin Gaye of Steely Dan.

Nu ik naar jouw opname luister klinkt het op zich best wel aardig, maar de muziek in die anderhalf uur tijd, werd in de de weken/maanden daarvoor, tot vervelends toe tig maal herhaald.

Toen de frequentie werd overgenomen door BNR was er in de avond en nacht weer non-stop 'Jazz' te horen maar nu veel swingerder en opwindend en meer in de stijl van het oude Jazz radio.

Geplaatst
17 uur geleden zei Ben:

Met googlen kan ik niet zo veel info over dit station vinden, behalve dat het de opvolger zou zijn van Jazz FM en dat het van 1 Januari 1998 tot 9 juni 1999 zou hebben uitgezonden. De frequentie werd toen overgenomen door BNR

JFK-FM 99.9 MHz 06-06-1999 8:56-10:31

Giel Beelen werkte achter de schermen bij Radio 10, ook nog toen hij al - met goedkeuring van Tom Mulder - als deejay bij 3FM was te horen. Hij was ook bij de playlist van dit station betrokken. 

Edwin

Geplaatst

Dank dank dank, Ben ! Ik zoek me al jaren suf naar ook maar iets van JFK, jingles of airchecks, maar tot nu toe niks van gevonden. Enorm blij met jouw opname. Was volgens mij ook het kavel waar nog een tijdje EuroJazz op heeft gezeten. 

• 2 months later...
Geplaatst

Ik heb nog wat airchecks op cassette liggen uit de periode feb - apr 1999...
Vond het toen een geweldig station qua muziek, jammer dat het zo kort geduurd heeft

Geplaatst

Ik heb nog wat airchecks liggen op cassette uit de periode feb - apr 1999.

Vond het destijds een heel fijn station om naar te luisteren, en zomaar van de ene op de andere dag verdwenen : o (

• 11 months later...
Geplaatst

Wie heeft er nog jingles of opnames van JFK Fm of Love radio voor mij? Al jaren naar op zoek. 

bewerkt door mattswing
Typfout

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.