Spring naar bijdragen

Daverende 30 Felix Meurders 1971-1974


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Heel erg bedankt Edwin. En ja, ook ik ben in die tijd begonnen met het luisteren naar de hitparades. En ook nu denk ik, zelfs na het horen van 50 jaar andere hitparades, nog steeds dat de programma´s met Felix gewoon het beste waren, snel, dynamisch en - zoals jij zei - flitsend. 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kadoelen:

Heel erg bedankt Edwin. En ja, ook ik ben in die tijd begonnen met het luisteren naar de hitparades. En ook nu denk ik, zelfs na het horen van 50 jaar andere hitparades, nog steeds dat de programma´s met Felix gewoon het beste waren, snel, dynamisch en - zoals jij zei - flitsend. 

Helemaal met je eens, hij wist als geen ander de spanning naar 'wat staat er op nummer 1' op te voeren, juist met zijn korte, staccato aan- en afkondigingen. En de schitterende vormgeving.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 14-7-2023 om 09:12 zei rauhfaser:
Op 14-7-2023 om 09:12 zei rauhfaser:

 

Helaas haalt hij dat niveau nu niet meer. Aan de ene kant kun je zeggen: wat kun je verwachten van iemand van 77 jaar, aan de andere kant verdient iemand die zelf besluit door te gaan een even kritische benadering als iedereen die achter een microfoon kruipt. 

 

r, aan de andere kant verdient iemand die zelf besluit door te gaan een even kritische benadering als iedereen die achter een microfoon kruipt. 

 

 

 

De interviews in z'n huidige programma kunnen wat korter, maar de keren dat ik het gehoord heb deed ik dat bepaald niet met kromme tenen. Nog steeds een vakman!

 

Ook ik luisterde sinds de tweede helft van 1976 naar Gesodemeurders, Zoekplaatje en de Nationale Hitparade en ook voor mij toen veruit de beste DJ. Bedankt voor al deze opnamen!

 

Sylvester

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.