Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heel erg bedankt Edwin. En ja, ook ik ben in die tijd begonnen met het luisteren naar de hitparades. En ook nu denk ik, zelfs na het horen van 50 jaar andere hitparades, nog steeds dat de programma´s met Felix gewoon het beste waren, snel, dynamisch en - zoals jij zei - flitsend. 

• reaction_title_1 1
  • reaction_title_2 1
Posted
2 uur geleden zei Kadoelen:

Heel erg bedankt Edwin. En ja, ook ik ben in die tijd begonnen met het luisteren naar de hitparades. En ook nu denk ik, zelfs na het horen van 50 jaar andere hitparades, nog steeds dat de programma´s met Felix gewoon het beste waren, snel, dynamisch en - zoals jij zei - flitsend. 

Helemaal met je eens, hij wist als geen ander de spanning naar 'wat staat er op nummer 1' op te voeren, juist met zijn korte, staccato aan- en afkondigingen. En de schitterende vormgeving.

Edwin

• reaction_title_1 3
  • reaction_title_2 1
  • 1 month later...
Posted
Op 14-7-2023 om 09:12 zei rauhfaser:
Op 14-7-2023 om 09:12 zei rauhfaser:

Helaas haalt hij dat niveau nu niet meer. Aan de ene kant kun je zeggen: wat kun je verwachten van iemand van 77 jaar, aan de andere kant verdient iemand die zelf besluit door te gaan een even kritische benadering als iedereen die achter een microfoon kruipt. 

r, aan de andere kant verdient iemand die zelf besluit door te gaan een even kritische benadering als iedereen die achter een microfoon kruipt. 

De interviews in z'n huidige programma kunnen wat korter, maar de keren dat ik het gehoord heb deed ik dat bepaald niet met kromme tenen. Nog steeds een vakman!

Ook ik luisterde sinds de tweede helft van 1976 naar Gesodemeurders, Zoekplaatje en de Nationale Hitparade en ook voor mij toen veruit de beste DJ. Bedankt voor al deze opnamen!

Sylvester

• reaction_title_1 2
  • reaction_title_2 2