Spring naar bijdragen

Gezocht afleveringen van Rock Ballads met Alfred Lagarde .


Pd2pk

Aanbevolen berichten

Beste Radio vrienden,

 

Wie kan mij helpen aan afleveringen van het programma Veronica's Rock Ballads met Alfred Lagarde ?

 

Zojuist zei Pd2pk:

Beste Radio vrienden,

 

Wie kan mij helpen aan afleveringen van het programma Veronica's Rock Ballads met Alfred Lagarde ?

Wat ik nog weet was dat Alfred de platen altijd "de Harde zachte " noemde , volgens mij praten we over 1989 of 1990 toen dit op Veronica uitgezonden werd.

Vroeg in de avond en naar ik weet op vrijdag en in de zomer , hopelijk zijn er mensen onder ons die iets in hun archief hebben .                                                                                                                                                                                                   Groet Peter ( Pd2pk)

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Dave , bedankt voor de reactie , het gaat om de afleveringen met Alfred , de manier van presenteren was erg geschikt voor het programma dat kon Lagarde als de beste .

Hopelijk komen er nog afleveringen met Alfred uit archieven van onze mensen hier .

 

       Groet Peter.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 10-9-2023 om 08:07 zei Pd2pk:

Hallo Dave , bedankt voor de reactie , het gaat om de afleveringen met Alfred , de manier van presenteren was erg geschikt voor het programma dat kon Lagarde als de beste .

Hopelijk komen er nog afleveringen met Alfred uit archieven van onze mensen hier .

 

       Groet Peter.

Hallo Peter, ik heb er waarschijnlijk 2, die zijn van zomer 1991! Alfred verving op vrijdag in juli Frits Spits altijd! 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6426
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.