Spring naar bijdragen

Dutch Media Week 2023, 192 Radio


Alex

Aanbevolen berichten

Fijn dat jullie allemaal op bezoek komen.

Schema Retro Radio Dutch Media Week.*  192 Radio

Maandag 2 oktober

12-14 Tineke

14-16 Ad en/of Marcel Bouman

16-18.30 Gerard Ekdom

Dinsdag 3 oktober

12-14 Will Luikinga & Ad Bouman

14-16 Ad en/of Marcel Bouman

16-18 Jan van Veen

Woensdag 4 oktober

12-14 Ad Roland

14-16 Ad en/of Marcel Bouman

16-18 Cees van Zijtveld

Donderdag 5 oktober

12-14 Jan-Willem Roodbeen

14-16 Ad en/of Marcel Bouman

16-18 Erik de Zwart & Paul van der Lugt

Vrijdag 6 oktober

12-14 Edvard Niessing

14-16 Ad en/of Marcel Bouman

16-18 Daniël Dekker

Uitzendingen van 12.00 tot 18.00 uur te beluisteren via 192 Radio.

Van 16.00 – 18.00 uur via Vintage Veronica*

*Alle tijden en Dj’s onder voorbehoud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei nchuijg:

Dat schiet niet op, tussen 15 en 16 weinig activiteit te zien wat rond lopende mensen en een ingeblikt programma.

En ja de DJ-tafel met een meter die uitslaat.

Kan dat niet beter!

 

Nico.

Dat kwam omdat Jan van Veen was uitgevallen i vm ziekte! en tja radio moet je niet kijken vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei PowerMusic:

Dat kwam omdat Jan van Veen was uitgevallen i vm ziekte! en tja radio moet je niet kijken vind ik.

Maar om tijdens een live event ingeblikt te laten draaien vind ik nou ook zoiets, er zijn daar genoeg platen zo te zien en kon er ook gewoon non stop vanaf vinyl gedraaid worden, of je daar nou rond loopt of wat nuttigs doet, er waren genoeg mensen die de techniek ervan aan konden.

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Ben:

En dat is nou 't leukste dat ik (nog) vind aan radio, een kijkje in de studio terwijl de DJ aan het werk is.

Sorry Ben maar ik haak na vijf minuten al af. Maar van mij mag je het leuk vinden .🙂

 

Dat ingeblikte programma was van Rob Out waarvoor een petitie is gestart om gedenkteken op mediapark te krijgen. dus in dat kader snap ik dat ingeblikte programma wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Hoi Nico,

 

"doe je best"...................................hi

Helaas ik was niet in de buurt, en behoor niet tot de organiserende crew, dus ik zou geen kans maken met mijn handen aan de knoppen te zitten.

Wel veel van dit soort evenementen in een ver verleden mede georganiseerd tijdens Firato's en Huishoudbeursen met de Amsterdamse Samenwerkende Ziekenomroepen dus ik heb ervaring.

 

Nico.

 

N.B. Toevallig of niet, met deze bijdrage ben ik "Medewerker" van dit forum geworden!

bewerkt door nchuijg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

Mooie foto's Ben.

Douwe en ik zijn er vrijdag.

Dank je, Juul. Ik ga nog wel terug morgen en/of overmorgen. Ik vond het echt erg leuk!

 

Ik heb even een ruwe edit gemaakt van een paar shots , die ik tijdens het uur van 14:00-15:00 maakte van Ad Roland:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.