Geplaatst 1 juni1 jun Leuk Ben, bijzonder bedankt.Volgens mij is er nog steeds behoefte aan een zender met fatsoenlijke muziek, helaas kan dat niet op AM en FM gaat altijd naar slechte muziek stations , zie de laatste veiling Overigens zijn we nog steeds te horen maar dan op 1467AM.
Geplaatst 2 juni2 jun Heb je niets binnen gehaald bij de laatste veiling Ruud?Of heb je niet mee gedaan?Theo
Geplaatst 2 juni2 jun Wie is die man met dat zwarte T-shirt die conctant om de dj's heen loopt te draaien en zenuwachtig aan knopjes draait. Lijkt me knap ittitant als je een leuk programma probeert te maken.
Geplaatst 2 juni2 jun 7 uur geleden zei Eric:Wie is die man met dat zwarte T-shirt die conctant om de dj's heen loopt te draaien en zenuwachtig aan knopjes draait. Lijkt me knap ittitant als je een leuk programma probeert te maken.
Geplaatst 9 juni9 jun Ik heb nu o.a. mijn hele foto collectie, gedigitaliseerd door Ben, hier in de Stamtafel gepubliceerd. Daar zijn ook foto's te zien van antenne en zender van Radio Paradijs.
Geplaatst 15 juni15 jun Leuk om te zien.Ruud, zijn er nog steeds gepresenteerde programma's op Paradijs? (al of niet live)Rink
Geplaatst 15 juni15 jun Alleen non stop. Ik ben niet zo, n fan van presentatoren, vaak te veel geklets en de verkeerde platen. En een hoop gedoe in de play out computer, dan wel live verbindingen. Ook bij doorgifte van 192 Radio kreeg ik klachten over geouwehoer en slechte muziek. 192 had ook erg goede programma, s vooral s avonds als de LP show en Geschiedenis programs, dat weer wel.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.