Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Beste mensen van de radio.

Ik heb besloten het rado trefpunt te verlaten. Ik heb dat al eens eerder gedaan dat klopt.  Maar nu zullen jullie mij hier niet meer tegenkomen.

Nadat er vanochtend gedoe was ontstaan over een opmerking las ik dat een aantal mensen zich niet konden vinden in die opmerking. Dat kan.

En zich verbaasden over m’n “off topic” opmerking, terwijl een van de verbaasden in mijn RNW topic , “Welk radio fragment staat je nog in het geheugen?...RNW. zelf begint over K-Tel reclames.

En da’s in mijn ogen geen radio fragment. En daar verliet mijn item de oorspronkelijke bedoeling. Ik schreef dat ook.

Maar daar hoor ik niemand over.

Ik heb later vanochtend ook uitgelegd hoe mijn opmerking tot stand gekomen is. En daar sta ik nog steeds achter. Een stuk schrijven ter nagedachtenis aan Willem van Kooten, de bedenker van de Top 40 en dan schrijven dat de top 40 op 5 januari het licht zag terwijl dat 2 januari was. Het is toch zo makkelijk om na te kijken ......................hi . Wat is de juistheid van het andere geschrevene in het artikel dan denk ik ?

En dan ook nog in een blad dat Media historie beschrijft.

Ik weet zeker dat Willem van Kooten “not amused” zou zijn geweest als ie het artikel had kunnen lezen. Hij kan het helaas niet meer corrigeren dus daarom heb ik het gedaan.

Ik ben namelijk veel aan hem verschuldigd.

En ik heb toen de eindredacteur van recorder die ik ken gemaild om m’n verbazing te laten weten.

En dan schiet zo’n vraag over de Firato en z’n herinneringen – geschiedenis in het verkeerde keelgat.

Ik ben nu op een leeftijd gekomen waarvan ik denk, ik wijd mij nog aan de laatste jaren, 1971 – 1974, van de de Veronica zeezender geschiedenis en dan is het klaar. Ik heb m'n bijdrage geleverd.

Rest mij jullie al het goede toe te wensen en een goede radio ontvangst waar ook ter wereld zouden ze bij RNW zeggen.

En houdt de radio en z’n geschiedenis hoog!

Norderney foto in _boek ©Perry norderney.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst

Jammer Juul, je bijdragen waren altijd zeer waardevol vanwege je kennis van zaken en professionele instelling.

Maar waarom wordt je geen moderator van het forum. Dan kan je handelend optreden en de bijdragen verwijderen die er niet thuis horen en zelfs notoire rommelaars verbannen.

Anders wellicht tot zien s later.

bewerkt door ruudam

Geplaatst

'Erger je niet, maar verwonder je slechts', denk ik als je relaas lees, Juul.

Maar ik geef ogenblikkelijk toe dat mij dit regelmatig ook niet lukt.

Soms denk ik er zelfs aan om het internet helemaal te verlaten, als het weer eens een leeuwenkuil lijkt.

Lijkt me vrij normaal, dus ik - die in reservetijd leeft - geef het nog niet op.

Ontzettend jammer dat juist jij je nu wel uit het veld laat slaan.

Martin

Geplaatst
  • Populair bericht
14 uur geleden zei Juul:

Ik heb besloten het rado trefpunt te verlaten

Jammer Juul, heel erg jammer, maar ik kan je wel begrijpen. Toch ga ik je missen, je leuke bijdragen uit de geschiedenis van Veronica, de items in de "Stamtafel", de mooie foto's die je vaak plaatste, je corrigerende antwoorden die ik zeer op prijs stelde, het forum wordt een heel stuk leger...

Juul, erg bedankt voor de "vriendschap" die je gaf op het forum... Geniet verder van het leven!!!

Bedankt

Henk Kruize

Geplaatst
  • Populair bericht

Het ga je goed, Juul!

Maar dat mensen soms wat slordig zijn, niet altijd willen begrijpen wat een ander zegt of daar niet altijd even adequaat op ingaan, dat hoort nu eenmaal bij zo’n forum, en bij de mensheid in het algemeen. Vergeleken met andere plekken op het internet vind ik het hier nog wel meevallen, mede dankzij de prima moderatie.

Geplaatst

Juul,

dat vind ik jammer. Ik genoot vaak van jouw bijdragen en reacties, van jouw verhalen, foto's en geluidsfragmenten, zowel uit jouw Veronica periode als uit jouw TROS periode. Soms uit de tijd dat ik nog niet eens een radio had.

Een enkele wellicht vervelende reactie op deze site wordt naar mijn mening zeer wel goed gemaakt door de vele herinneringen, krantenknipsels, geposte radioprogramma's etc , waarbij ik me telkens weer verbaas hoeveel er bewaard is gebleven en gedeeld wordt.

Will heeft gelijk, het valt hier nog wel mee. Zelf ben ik gestopt op spreekbuis, want daar wordt teveel onzin verkocht.

Bedankt!

Rink

Geplaatst

Juul, dank voor alles. Best zwaar om je op dit trefpunt te gaan missen.
Ik heb je bijdragen als zeer waardevol ervaren. En bedankt voor je inspanningen om mijn jeugdherinneringen actueel te houden.

Geplaatst
  • Populair bericht

Jammer Juul, maar begrijp je volledig en herken het ook. Alle goeds - het was leuk je lang geleden lang aan de telefoon te hebben gehad, nooit vergeten. Veel waardering voor al je bijdragen en zorg goed voor jezelf en je gezondheid, erg belangrijk. Ja in reserve tijd leven, dat doe ik wel - Ik lees ook alleen nog

Warme groet,

Martin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.