Geplaatst 16 juli16 jul Beste mensen van de radio. Ik heb besloten het rado trefpunt te verlaten. Ik heb dat al eens eerder gedaan dat klopt. Maar nu zullen jullie mij hier niet meer tegenkomen.Nadat er vanochtend gedoe was ontstaan over een opmerking las ik dat een aantal mensen zich niet konden vinden in die opmerking. Dat kan.En zich verbaasden over m’n “off topic” opmerking, terwijl een van de verbaasden in mijn RNW topic , “Welk radio fragment staat je nog in het geheugen?...RNW. zelf begint over K-Tel reclames.En da’s in mijn ogen geen radio fragment. En daar verliet mijn item de oorspronkelijke bedoeling. Ik schreef dat ook.Maar daar hoor ik niemand over. Ik heb later vanochtend ook uitgelegd hoe mijn opmerking tot stand gekomen is. En daar sta ik nog steeds achter. Een stuk schrijven ter nagedachtenis aan Willem van Kooten, de bedenker van de Top 40 en dan schrijven dat de top 40 op 5 januari het licht zag terwijl dat 2 januari was. Het is toch zo makkelijk om na te kijken ......................hi . Wat is de juistheid van het andere geschrevene in het artikel dan denk ik ?En dan ook nog in een blad dat Media historie beschrijft.Ik weet zeker dat Willem van Kooten “not amused” zou zijn geweest als ie het artikel had kunnen lezen. Hij kan het helaas niet meer corrigeren dus daarom heb ik het gedaan.Ik ben namelijk veel aan hem verschuldigd.En ik heb toen de eindredacteur van recorder die ik ken gemaild om m’n verbazing te laten weten. En dan schiet zo’n vraag over de Firato en z’n herinneringen – geschiedenis in het verkeerde keelgat. Ik ben nu op een leeftijd gekomen waarvan ik denk, ik wijd mij nog aan de laatste jaren, 1971 – 1974, van de de Veronica zeezender geschiedenis en dan is het klaar. Ik heb m'n bijdrage geleverd. Rest mij jullie al het goede toe te wensen en een goede radio ontvangst waar ook ter wereld zouden ze bij RNW zeggen. En houdt de radio en z’n geschiedenis hoog! 16 juli16 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 16 juli16 jul Jammer Juul, je bijdragen waren altijd zeer waardevol vanwege je kennis van zaken en professionele instelling.Maar waarom wordt je geen moderator van het forum. Dan kan je handelend optreden en de bijdragen verwijderen die er niet thuis horen en zelfs notoire rommelaars verbannen. Anders wellicht tot zien s later. 16 juli16 jul bewerkt door ruudam
Geplaatst 16 juli16 jul 'Erger je niet, maar verwonder je slechts', denk ik als je relaas lees, Juul.Maar ik geef ogenblikkelijk toe dat mij dit regelmatig ook niet lukt.Soms denk ik er zelfs aan om het internet helemaal te verlaten, als het weer eens een leeuwenkuil lijkt.Lijkt me vrij normaal, dus ik - die in reservetijd leeft - geef het nog niet op.Ontzettend jammer dat juist jij je nu wel uit het veld laat slaan.Martin
Geplaatst 17 juli17 jul Populair bericht 14 uur geleden zei Juul:Ik heb besloten het rado trefpunt te verlatenJammer Juul, heel erg jammer, maar ik kan je wel begrijpen. Toch ga ik je missen, je leuke bijdragen uit de geschiedenis van Veronica, de items in de "Stamtafel", de mooie foto's die je vaak plaatste, je corrigerende antwoorden die ik zeer op prijs stelde, het forum wordt een heel stuk leger...Juul, erg bedankt voor de "vriendschap" die je gaf op het forum... Geniet verder van het leven!!!BedanktHenk Kruize
Geplaatst 17 juli17 jul Populair bericht Het ga je goed, Juul! Maar dat mensen soms wat slordig zijn, niet altijd willen begrijpen wat een ander zegt of daar niet altijd even adequaat op ingaan, dat hoort nu eenmaal bij zo’n forum, en bij de mensheid in het algemeen. Vergeleken met andere plekken op het internet vind ik het hier nog wel meevallen, mede dankzij de prima moderatie.
Geplaatst 17 juli17 jul Juul, dat vind ik jammer. Ik genoot vaak van jouw bijdragen en reacties, van jouw verhalen, foto's en geluidsfragmenten, zowel uit jouw Veronica periode als uit jouw TROS periode. Soms uit de tijd dat ik nog niet eens een radio had.Een enkele wellicht vervelende reactie op deze site wordt naar mijn mening zeer wel goed gemaakt door de vele herinneringen, krantenknipsels, geposte radioprogramma's etc , waarbij ik me telkens weer verbaas hoeveel er bewaard is gebleven en gedeeld wordt.Will heeft gelijk, het valt hier nog wel mee. Zelf ben ik gestopt op spreekbuis, want daar wordt teveel onzin verkocht.Bedankt!Rink
Geplaatst 17 juli17 jul Juul, dank voor alles. Best zwaar om je op dit trefpunt te gaan missen. Ik heb je bijdragen als zeer waardevol ervaren. En bedankt voor je inspanningen om mijn jeugdherinneringen actueel te houden.
Geplaatst 18 juli18 jul Populair bericht Jammer Juul, maar begrijp je volledig en herken het ook. Alle goeds - het was leuk je lang geleden lang aan de telefoon te hebben gehad, nooit vergeten. Veel waardering voor al je bijdragen en zorg goed voor jezelf en je gezondheid, erg belangrijk. Ja in reserve tijd leven, dat doe ik wel - Ik lees ook alleen nogWarme groet,Martin
Geplaatst 20 juli20 jul Wat velen hier boven al schreven. Jammer en vooral ook een gemis aan veel informatie van inside. Het gaat je goed.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.