Geplaatst Maandag om 12:30 1 d. Populair bericht Dit is een opname uit het archief van Ad Couwenberg. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Tussen 06:00 en 07:00 is het Non-Stop, daarna hoor je Hans Mondt.
Geplaatst 14 uur geleden14 u. Dit is echt een mooi uurtje want hier horen we Lex Harding! Hij noemt het programma ook 'Ook Goeie Morgen' en draait de platen 3 om 3. Ook leuk is om 6 uur de ingesproken opening van Veronica door Rob Out! De plaatjes zijn zegt Lex uitgezocht 'door de meisjes van de discotheek'. Een bijzonder uurtje dus!
Geplaatst 12 uur geleden12 u. Auteur 2 uur geleden zei jan:Dit is echt een mooi uurtje want hier horen we Lex Harding! Hij noemt het programma ook 'Ook Goeie Morgen' en draait de platen 3 om 3. Ook leuk is om 6 uur de ingesproken opening van Veronica door Rob Out! De plaatjes zijn zegt Lex uitgezocht 'door de meisjes van de discotheek'. Een bijzonder uurtje dus!Bedankt voor het beluisteren en je aanvulling, Jan!. Ik hoor 't nu ook, Rob noemt 't Non-Stop, maar Lex doet de presentatie. Leuk! Overigens, de eerste plaat die Lex draait van de Carpenters vind ik een erg mooi nummer (ben sowieso wel een Carpenters fan).
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Voor de liefhebbers hierbij het uitgewerkte uur. Ben: de eerste plaat is niet van de Carpenters maar Anita Kerr Singers.Radio Veronica 538 3-10-1972 Ook Goeie Morgen Lex Harding 5.55-7.00 +jingles: veronica fill instrumentaal/radio 538/veronica veronica/veronica 538 boink/ fill instrumentaal/veronica 538/veronica veronica/radio 538/fill instrumentaal/ veronica 538 boink/veronica veronica/veronica 538/fill instrumentaal/ radio 538/veronica veronica6.00 uur tijdsein+opening Rob Out: “tot 7 uur nonstop muziek”-Anita Kerr Singers-Daytime nighttime-Wings-Mary had a little lamp+jingle: veronica 538 volle kracht-Joe South-Just another keep me hangin on+Lex Harding afkondigen 3 gedraaide platen-Saskia & Serge-Huil maar niet om hem-Bolland & Bolland-The summer of 71+jingle: meer muziek/meer muziek-Graham Nash-Be yourself-Debbie-Everybody join hands+Lex Harding: nonstop muziek samengesteld door de dames van de discotheek-Southern Comfort-I sure like your smile-Mama’s & Papa’s-Dedicated to the one I love+jingle: veronica 538/moog-Euson-Little green apples-Ronnie Tober-Laat me niet alleen+Lex Harding: nonstop muziek samengesteld door de dames van de discotheek+jingle: goeiemorgen/goeiemorgen/veronica-Dusty Springfield-Morning please don’t come-Lace-I’m a gambler-Ventures-Theme from Shaft-Sonny & Cher-I got you babe+Lex Harding afkondigen 3 gedraaide platen technische verzorging in handen van Juul Geleick+jingle: veronica 538/moog-Lobo-Me and you and a dog named boo-Ramses Shaffy-De een wil de ander-Onekend-I say a little prayer+jingle: fill veronica instrumentaal (lang) (2x)/veronica 538/radio 538/fill instrumentaal/veronica 538/fill instrumentaal/radio 538/fill instrumentaal Radio Veronica 538 3-10-1972 Ook Goeie Morgen Hans Mondt 7.00-7.05 7.00 uur tijdsein.indus horloge+jingle: veronica 538.golden american+jingle: elke dag om een uur of 7/hans mondt/goeiemorgen (lowland trio)+opening Hans Mondt: “dinsdag 3 oktober 1972”-Les Humphrie Singers-Mexico-Walkers-Taboo
Geplaatst 57 minuten geleden57 min. Auteur Gerweldig, Jan. Hartelijk dank voor het uitschrijven!! Daytime, Nighttime is inderdaad van de Anita Kerr Singers. In de archieven van B&G zit een prachtige video van de uitvoering van dat nummer (ik heb de opname hier, weet even niet meer in welk programma dat was).I say a little prayer is dacht ik van Jonathan King.
Geplaatst 51 minuten geleden51 min. Raar, als je het geluid van Out hoort is het net of het bijna op "rondzingen" staat. Met open studio deur en te harde afluistering. Voor de rest grappig omdat Out de zender opening doet. Ik zou willen weten hoe het programma tot stand is gekomen, maar niemand die het weet denk ik....................Behalve erg druk op die zenderwisseling datum.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.