Geplaatst 12 uur geleden12 u. De bron van deze opname is bij mij niet bekend, komt uit een verzameling opnamen, die ik lang geleden 's heb gedigitaliseerd. Een prachtige JMHW met een platenkeuze, die mij bijzonder in de smaak valt. Ik heb er met veel plezier naar zitten luisteren. Over de datum ben ik niet helemaal zeker, ik baseer dat op een notering van Psychotic Reaction van de Count Five in de Billboard Hot 100 (nummer 42) die week.Opname verwijderd, is al door iemand anders geplaatst (zie hieronder). 7 uur geleden7 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 11 uur geleden11 u. Populair bericht 1 uur geleden zei Ben:De bron van deze opname is bij mij niet bekend, komt uit een verzameling opnamen, die ik lang geleden 's heb gedigitaliseerd. Een prachtige JMHW met een platenkeuze, die mij bijzonder in de smaak valt. Ik heb er met veel plezier naar zitten luisteren. Over de datum ben ik niet helemaal zeker, ik baseer dat op een notering van Psychotic Reaction van de Count Five in de Billboard Hot 100 (nummer 42) die week. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Je zit er een weekje naast, 23 septemberDat wil zeggen, ik was er zelf niet bij, maar ik heb de studiotape opgeslagen onder die datum, neem aan dat die informatie het dichtst bij de bron (Ad en Juul) vandaan komt.Hierbij met dank aan de oorspronkelijke aanbieder de studiotape. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Edwin
Geplaatst 8 uur geleden8 u. Ad heeft de datum al eens bepaald. En daar kwam de 16e uit. Maar als Edwin nu met de 23ste komt dan wordt het verwarrend. Dus hier de info die ik heb die "rondom" de 16e in het archief zitten. ( de 23e hebben we niet )
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Auteur Dank je, Juul. Joost zegt dat Count Five die week op 52 in de Billboard Hot 100 staat. En dat was in de week die eindigt op zaterdag 17 September. Zo kwam ik op 16 September uit.
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 6 uur geleden zei rauhfaser:Je zit er een weekje naast, 23 september Daar hou ik het ook op, met de gegevens van Billboard kan je in theorie uitkomen op 16 september, als er (al) de gegevens zijn gebruikt van de meest recente uitgave, maar met de datum van de klaverjaswedstrijden op iets na 26 minuten, is het toch een week later.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Walter Wanderley, nazaat van J.B. Beer van der Ley uit Haarlem, speelde de sterren van de hemel in de Bossa Nova tijd...
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur 1 uur geleden zei Robin Westhof:Daar hou ik het ook op, met de gegevens van Billboard kan je in theorie uitkomen op 16 september, als er (al) de gegevens zijn gebruikt van de meest recente uitgave, maar met de datum van de klaverjaswedstrijden op iets na 26 minuten, is het toch een week later.Misschien heb ik 't gemist maar waarom is dan alleen de datum van de 23-ste mogelijk en bijvoorbeeld niet een week eerder, Robin?
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Heren, het was 1966. Geen internet maar de Billboard kwa in een grote envelop met de post. Wel airmail dat dan weer wel. En de programma's werden opgenomen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.