Geplaatst 3 uur geleden3 u. Populair bericht Een opname van 2 Oktober 1971 over vermeende spionage activiteiten van Radio Noordzee. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik weet het nog goed. Ik woonde nog bij m'n moeder en opeens kwamen er twee heren aan de deur. Ze identificeerden zich namens "de overheid". Ik was zendamateur dus dat was wel interessant................Ze wilden weten of ik ooit al eens wat "gehoord had" op de KG banden in relatie met RNI en dat ik weel opnam.Later kreeg ik een brief van Bull en ik had hem verteld dat de heren eerder waren langs geweest.Ik heb dit nooit zo openbaar gemaakt maar nu kan het wel.Ik heb er later met Bull wel overgehad en hij bevestigde dat ze eerst bij hem langs geweest waren. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.