Geplaatst 3 uur geleden3 u. Populair bericht Een studio opname: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Atlantis-19740820-1600-1700-FredVandenbosch-VandenboschIsWeerLos
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 2 hours ago, Vincent said:Een studio opname: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Atlantis-19740820-1600-1700-FredVandenbosch-VandenboschIsWeerLosBeste Vincent,It seems strange that Fred plays a jingle that says Radio Atlantis on 312m, when they changed wavelength from 312m to 229m on the 2nd August 1974. Comments?Mvg,John C
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik zie op de Radiopedia pagina inderdaad dat op 3 augustus 1974 Radio Atlantis opnieuw van frequentie veranderde: van 312 meter naar 229 meter, dus vlakbij RNI.Volgens mijn beleving zat Atlantis vanaf 17 april 1974 tot de sluitingsdatum 31-8-1974 op de 312 meter,Vandaar dat je inderdaad die jingle hoort waar John het over heeft.Ik zie in mijn bestand dat er halverwege augustus 1974 nog programma's zijn uitgezonden in de middag met als titel: 312 matinee.Dan zou dat ook niet meer kloppen.Misschien dat iemand daar duidelijkheid over kan verschaffen. Wellicht Piet van der Vooren of Bert Ree? Of iemand anders?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.