Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik hoorde net een stukje van Goud van Out met Rob Out op Hilversum III. Dat zal in de beginperiode zijn geweest van Veronica op Hilversum III. Ik begrijp dat Rob (samen met Ad) zo'n programma twee keer gemaakt heeft. Wie heeft die programma's en wil/kan ze delen?
Geplaatst 51 minuten geleden51 min. Waren er zeker twee in het begin op Hilv III een waar Lex het over nam door het iets te veel innemen van drank van Rob en nog een die Rob in het geheel maakte ..Ik ken drie afleveringen van Goud van Out, t.w. 19-03-1976 en 11-08-1976. De uitzending van 19-03-76 heb ik al eens voorbij zien komen, maar de aflevering van 11 augustus niet, dus bij deze.Was inhaalzendtijd tussen NOS en VOO 27 minuten geleden27 min. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 37 minuten geleden37 min. Ben bij deze...1976-03-12 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1976-03-19 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren gr jan V
Geplaatst 21 minuten geleden21 min. 11-08-1976 gevonden Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dank Jan en Vincent
Geplaatst 2 minuten geleden2 min. hier is er nog een1977-06-24 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren gr jan V
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.