Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Gezocht : Goud van Out met Rob Out op Hilversum III

Featured Replies

Geplaatst

Ik hoorde net een stukje van Goud van Out met Rob Out op Hilversum III. Dat zal in de beginperiode zijn geweest van Veronica op Hilversum III. Ik begrijp dat Rob (samen met Ad) zo'n programma twee keer gemaakt heeft. Wie heeft die programma's en wil/kan ze delen?

Geplaatst

Waren er zeker twee in het begin op Hilv III een waar Lex het over nam door het iets te veel innemen van drank van Rob en nog een die Rob in het geheel maakte ..

Ik ken drie afleveringen van Goud van Out, t.w. 19-03-1976 en 11-08-1976. De uitzending van 19-03-76 heb ik al eens voorbij zien komen, maar de aflevering van 11 augustus niet, dus bij deze.

Was inhaalzendtijd tussen NOS en VOO

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst
  • Auteur

Hartelijk dank voor deze snelle service Vincent, Jan en Jaap!

Ik hoorde een fragment tijdens een Avond van 't Sentiment uitzending. Ad vertelde dat het nogal lastig was om dit op de manier, die bij Veronica paste, voor elkaar te krijgen. Want de sound processing van Hilversum III paste niet zo bij een Goud van Out met Rob Out in Veronica stijl. Dus het programma moest eigenlijk buiten het NOS complex op band worden opgenomen. Maar dat mocht niet, alles moest binnen het NOS complex gebeuren. Uiteindelijk is het dan toch gelukt, vertelde Ad, maar het was wel erg lastig.

Ik ga ze met plezier beluisteren!

Geplaatst
16 minuten geleden zei Ben:

Hartelijk dank voor deze snelle service Vincent, Jan en Jaap!

Ik hoorde een fragment tijdens een Avond van 't Sentiment uitzending. Ad vertelde dat het nogal lastig was om dit op de manier, die bij Veronica paste, voor elkaar te krijgen. Want de sound processing van Hilversum III paste niet zo bij een Goud van Out met Rob Out in Veronica stijl. Dus het programma moest eigenlijk buiten het NOS complex op band worden opgenomen. Maar dat mocht niet, alles moest binnen het NOS complex gebeuren. Uiteindelijk is het dan toch gelukt, vertelde Ad, maar het was wel erg lastig.

Ik ga ze met plezier beluisteren!

Graag gedaan Ben...jij geeft ook veel ...kan ik ook iets terug doen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.