Geplaatst 17 uur geleden17 u. Populair bericht Ruim 40 minuten van de Top 40 van 21 Oktober 1967 met Joost den Draaijer.De kwaliteit is niet best, dus wie er nog wat aan verbeteren kan ....... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 14 uur geleden14 u. jammer, dit is waarschijnlijk opgenomen met de microfoon vlak bij de speaker van de radio.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Van het jaar 1967 is bar weinig bewaard gebleven dus ik ben hier enorm blij mee. Joost is lekker op dreef.Kan me nog wel herinneren dat wij in die jaren ook met een microfoon en een bandrecorder bezig waren.Daar is helaas niets meer van overgebleven.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 10 uur geleden zei PowerMusic:jammer, dit is waarschijnlijk opgenomen met de microfoon vlak bij de speaker van de radio.Ik vind hem alleszins acceptabel qua geluid.Joost draait nummers 22 tot en met 9 tussen 14.53 en 15.36 uur
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 1 uur geleden zei rauhfaser:Ik vind hem alleszins acceptabel qua geluid.Joost draait nummers 22 tot en met 9 tussen 14.53 en 15.36 uurInderdaad Robin. Ik vind de kwaliteit helemaal niet slecht. Dus ik 'em nu ook bewaard. Een kleine maand voor ik in dienst kwam....hi
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 15 uur geleden zei Bolsenbroek:Ruim 40 minuten van de Top 40van 21 Oktober 1967 met Joost den Draaijer.De kwaliteit is niet best, dus wie er nog wat aan verbeteren kan ....... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dankjewel hiervoor.En wat anderen ook al beweren hierboven. De kwaliteit van de opname is helemaal niet slecht. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Gerard van den Ende
Geplaatst 39 minuten geleden39 min. Microfoon voor de speaker: wat een nostalgie! Dat was vroeger de Omni-methode!!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.