Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

De plakboeken van Ad Couwenberg

Featured Replies

Geplaatst
16 uur geleden zei Ben:

Bedankt voor jullie reacties, Juul, Rob en Huppiedos!

In het tweede boek zit een in vieren gevouwen Radio Veronica poster van 45x57.7 cm. Met wat kunst en vliegwerk heb ik deze in 4 delen weten in te scannen en daarna in photoshop aan elkaar laten rijgen. Met wat editing en AI de vouwen "gladgestreken" en dan is dit wat eruit komt:

Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken.

Ik vind 't een leuke poster, ik vermoed uit begin 1970. Ik kende deze poster niet.

Hij is gemaakt toen we op Mallorca gingen uitzenden. Ik heb er nog aantal. En 1 ingelijst.

Geplaatst
  • Auteur

Dank je, Juul. En ja, daar werd wel op FM uitgezonden. Opgelost!

Geplaatst
  • Auteur

Je schrijft dat je de poster ook ingelijst hebt. Dat doet me denken aan die grote poster van de Norderney (zie ook

Ad heeft die ooit 's op spaanplaat geplakt en de randen van de spaanplaat geschilderd in de motieven en kleuren van de poster. een aantal jaren geleden heeft hij die bij mij thuis afgeleverd, ik heb die toen op zolder geparkeerd en daar is deze altijd blijven staan achter veel dozen. Hij vroeg me gisteravond wat ik daarmee gedaan had. Ik vertelde Ad dat die er nog steeds staat. Maar... mocht één van de forumleden daar ruimte voor hebben, neem dan svp contact met me op om 'm hier op te komen halen.

Geplaatst
2 uur geleden zei Ben:

Je schrijft dat je de poster ook ingelijst hebt. Dat doet me denken aan die grote poster van de Norderney (zie ook

Ad heeft die ooit 's op spaanplaat geplakt en de randen van de spaanplaat geschilderd in de motieven en kleuren van de poster. een aantal jaren geleden heeft hij die bij mij thuis afgeleverd, ik heb die toen op zolder geparkeerd en daar is deze altijd blijven staan achter veel dozen. Hij vroeg me gisteravond wat ik daarmee gedaan had. Ik vertelde Ad dat die er nog steeds staat. Maar... mocht één van de forumleden daar ruimte voor hebben, neem dan svp contact met me op om 'm hier op te komen halen.

Ja Ben, soms is het mooi en goed om "op te ruimen". De Ruud Doets Poster daar heb ik er destijds zo'n stuk of 20 van meegenomen. Allemaal weggegeven.

Ik heb nog 1 ingelijste poster hangen op m'n hobby kamer........................

bewerkt door Juul

Geplaatst

Ik wordt er een beetje gek van.......voeg ik een foto in bij m'n bericht begint het forum te zeuren over "een verborgen inhoud' !!!

Dan maar zo.

==============

Ik heb nog 1 ingelijste poster hangen op m'n hobby kamer........................

Geplaatst
  • Auteur

"Verborgen inhoud" zie ik ook wel 's staan, maar dan staat de foto er wel (ook in dit geval). Dat vind ik ook een erg leuke poster, Juul. Is van dezelfde tekenaar als de "Mallorca" poster zie ik. Wat ik me afvraag is waarom je het de Ruud Doets poster noemt?

Over posters geschreven, vanmorgen was ik bezig met plakboek nr 4 en daar zit achterin een opgevouwen poster van 150x75 cm. Ondoenlijk om die in te scannen. Ik heb 'r met m'n ijfeun een foto van gemaakt (links hieronder) en in Photoshop de poster "nagemaakt" (rechts hieronder).

Geplaatst

Echt helemaal geweldig Ben.
Complimenten voor je werk in de post hierboven met de Radio Nordsee jamming poster.
Die heb ik niet eerder gezien trouwens.

Met de Ruud Doets poster bedoelt Juul volgens mij de 'superposter' die je kreeg bij een abonnement op het Veronica Blad, die foto is dacht ik gemaakt door Ruud Doets.

Groeten,

Wim

Geplaatst
2 uur geleden zei Ben:

"Verborgen inhoud" zie ik ook wel 's staan, maar dan staat de foto er wel (ook in dit geval). Dat vind ik ook een erg leuke poster, Juul. Is van dezelfde tekenaar als de "Mallorca" poster zie ik. Wat ik me afvraag is waarom je het de Ruud Doets poster noemt?

Over posters geschreven, vanmorgen was ik bezig met plakboek nr 4 en daar zit achterin een opgevouwen poster van 150x75 cm. Ondoenlijk om die in te scannen. Ik heb 'r met m'n ijfeun een foto van gemaakt (links hieronder) en in Photoshop de poster "nagemaakt" (rechts hieronder).

Ha die Ben, wij noemen dat de Ruud Doets poster omdat Ruud Doets de fotograaf was van de afgebeelde Norderney. En wij ook de rechthebbende zijn. (waar niemand zich iets van aantrekt helaas) En Wim heeft het bij het goede eind zoals hij hier boven al schreef. Ruud declareerde daar 1972 Fl. 300,- voor Out vond dat belachelijk maar OomBull gaf Ruud Fl. 500,- !

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur

Het is me nu helemaal duidelijk. Bedankt voor de toelichting Wim en Juul!

De poster op spaanplaat hier op zolder is inmiddels gereserveerd voor een forumlid.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.